Hunden Med Micken - Diss Till Atle
Hunden Med Micken - Diss Till Atle.mp3 Vi blev lite uttröttade till sist på att Atle horar sig ständigt och är ungefär lite bra på att ta kritik som en femåring med adhd- tjosan!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha, murder shit
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
första killen va tung. hundsim helt okej. deliveryt blir tråkigt efter ett tag. ni plockar honom lätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, tungaste! Älskar dig i dissar, Majk.
Dra åt helvete!
Tungt disslåt grabbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar den! majk är töngsta på denne! gillar inte riktigt hundsims del men texten är soft!
Sleep is the cousin of death
Första versen var tuuung! propps! snacket mellan verserna var keff. andra versen vad hände där? osamanhängande rader & väldigt dåligt flow. jobbig röst! Men första versen var tung! sen gick det bara utför! Upp!
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
jävla jag :( uppa sej lite
FYFAN VAD FEEEEETTTTTTTTTTT !
Men kom igen upp! Detta har väl alla väntat på? första gången Jag tyckte att en diss till mig var bra. eller iaf första versen! ;) Resten var inte så tight:D haha men men
Men kom igen upp! Detta har väl alla väntat på? första gången Jag tyckte att en diss till mig var bra. eller iaf första versen! ;) Resten var inte så tight:D haha men men dina patetiska försök att dämpa din aggression genom att spamkommentera glatt på en diss riktat mot dej misslyckas tyvärr.. visst den va jävligt fet och bra att du erkänner det^^men ska du bara sitta där och låtsas som ingenting har hänt å forsätta uppa tråden ? =) håll på ett tag till då men du skämmer bara ut dig sj - det är vad ja tycker... Till låten: tycker alltid att hundsims oseriösa stil är soft och mikeman droppar också tungt!! texterna var riktigt bra och ja tror inte de blir så lätt för honom att svara iom att de mesta som ni sa va sant och riktigt fett :) bra gjort :D
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Kungen är du kär i mig eller? har jag dissat dig nån gång? Jag tycker majkman la det tight får jag inte det för dig lilla emopojke? låt mig kommentera min egen diss låt om jag vill de ! :)
självklart kunde du sagt t.ex. att den höll hög klass textmässigt och att den va bra ... men att spamma den så som du gör är ju bara grymt patetiskt ^^ men de är ju bara vad ja tycker, och inte ska väl lilla du bry dig om de som har så många "fans" ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
ni tog honom, ganska överlägset bra flow, bra texter fortsätt :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Spades: hur kan du säga att dom tog mig överlägset utan att jag har svarat ? haha för att kunna vinna någonting måste man ju tävla mot någon/något ?
Producent
2009-11-05 22:05
fan första gubben va rikigt tung holla me!
:)
klart att man kan tycka om hundsim o majkman mer, jag tyckte låten var helt okej, eran attityd diggade ja inte spec mycke, hundsim e för "omogen/barnslig" (inget illa menat de e ju din stil) för att ja ska kunna digga. hundsim de va nog bland de bättre ja hört från dej :P... majkman har jag inte hört så ja har inget att relatera till. men det var väl tajt. Rimmen o era punches va ganska bra. jag tycker ändå att det är att ta i o säga att dom vann överlägset.. dom har ju inte ens tävlat om nått än? atle har ju inte ens svarat va jag vet ? :P
jag är ingen papegoja på atles axel! såg att atle hade skrivit det nu:P bless!
atle dissar bara såna som inte rappar. till exempel bloggare osv. :D
okej text men kändes som ni mest lekte
atle dissar bara såna som inte rappar. till exempel bloggare osv. DU glömde nämna hela whoa! ;) eller du kanske missade det? Du är nu oficiellt mitt största fan;) känner till & med till låtar som jag släpper utanför whoa! ;)
du brukar länka dina låtar som youtubelänkar. när låten är slut kommer det upp andra låtar med dig. simple as that.
anna_m_maria hehe första felet jag såg dej ha =) och det var typ som att ha fel i en fråga "är jorden rund".... Atle börjar bli känd här på whoa.. han har dissat VÄLDIGT många rappare bl.a ..... mig Ska jag vara helt ärlig så har han dissat varenda rappare på hela whoa och även flera st utanför whoa, när han märkte att shit det finns inga fler rappare att dissa det var då han vände sig t bloggarna ;) peace
hehe första felet jag såg dej ha =) och det var typ som att ha fel i en fråga "är jorden rund".... Förstod inte ett ord utav det du skrev. Ta om det är du snäll.
atle fan vad jag blev besviken diggade dig som fan förut och tyckte du var as häftig konstigt nog men nu har du blivit helt fuck up i min ögon :(
Det jag mena var att det var en sån enkel sak som att för oss är det en självklarhet att jorden e rund:P = (är jorden rund? nej den är platt) (har atle dissat några rappare - Nej bara bloggare) Asså jorden är självklart rund o atle är / var dissarnas dissare (kvantitets mässigt)
det_stavas_fel: Du är för rolig :) Låten va helt aight
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Atle: Då jag vet hur du låter normalt sätt, och hur din musik framförallt låter normalt sätt så kan jag avgöra huruvida de vann överlägset eller inte. Det faktum att jag tycker att majk och hundsim är mycket bättre rappare än vad du är, bidrar väldigt mycket till saken! :) Doggsan: Nej, det var inte någon tävling, det var en utmaning till battle som majk och hundsim vann utan att Atle behöver svara i mina ögon. Låten var mysig.
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
det_stavas_fel Det gör ju vi/jag mest hela tiden, vare sig det gäller dissar eller annat sköj Så jävla lustig chatt i tråden bara. Atle skämmer ut sig och Doggsan försöker välvilligt hjälpa till men förvärrar bara läget medan resten av oss fnissar i takt med varandra. Håhå.
seriöst skit i den där jävla tönten, han snackar om fans o grejer men de enda som påverkat hans framgång är att han betett sig som ett litet cp för att de ska skapa diskussioner och därmed uppa trådar osv. shit, lyssna på nån skit där han snacka om "nemen typ visst era texter är bra beatet är bra men de låter inte så bra o då undrar man ju varför ja blivit så känd o har typ flera tusen views på youtube" DE ÄR FÖR ATT DU KÖR ÖVER BEATS SOM HAR EN PARTY MELODI OCH FYLLER DE MED SKITSNACK SOM " sexy, sexy...... cat... cat" så folk utan iq som hör de ba jamen vilken dänga, men de är bara skit?! så jävla trött på att såna som du får uppmärksamhet. du skriver helt fel lägger typ en och en halv rad och fyller ut de som blev off me nå skit.
Du är nu oficiellt mitt största fan;) känner till & med till låtar som jag släpper utanför whoa! ;) HAHA, bara de säger ju de? Hur stor din fanskara är. Om du hade haft fans hade dem väl helt självklart gjort de men nu verkar de som du tyckte de var jättehäftigt.
ajja brukar faktiskt inte göra sånt här, skriva sånt här om folk och så.. jag är en snäll person. Nemen du behöver tagga ner lägg ner tid på texten lär dig HUR man skriver en text. grunden är att rimmet ska hamna på sista trumslaget i en takt. (hoppas du vet vad takt/rad är) sen när (om) du lär dig de kan du trixa me lite dubbelrim osv. ajja nu räcker de. peace out / Jonis
www.myspace.com/jonis016
JAG ÄR KÄNDAST AV ALLA HÄR :)!! NI HATAR MIG FÖR DET :) JAG ÄSKAR ER FÖR ATT NI HATAR MIG FÖR ATT JAG ÄR MYCKET BÄTTRE I HELHET :)! SEN ATT JAG BARA LÄGGER 2-5 BARS & SEN UPPREPAR ALLTING ÄR JU INTE RIKTIGT HELA SANNINGEN ! ELLER HUR?;) MONGOBAAAAAAAAAAAAAAAAAARN!! JAG GER FOLKET BRA MUSIK! VAD ÄR DET FÖR MENING MED ATT SPRIDA DÅLIG MUSIK? NI ANVÄNDER BARA ALLT SOM EN URSÄKT FÖR ATT SLIPPA SLÄPPA EN BRA LÅT!(FÖR ATT NI INTE KAN GÖRA EN BRA LÅT) & LILLA HUNDSIM DU ÄR EN BÄTTRE VERSION AV MARKOLIO! RAP MED HUMOR! :) DU BORDE GÖRA LÅT MED ELOV & BENY ;)
känns som ni spelar på säkra kort för att få hype , hur menar jag nu ? låt mig berätta. Vi tar en person som har många lyssnare och som e väldigt omtalad här på whoa i det här fallet Atle, å så gör vi en diss låt resultatet blir alla som lyssnar på Atle´s musik ser tråden å lyssnar , Atle´s hatare ser tråden å lyssnar eran publik ser tråden och lyssnar helt plötsligt har era lyssnare ökat galet mycket. Så som ett simpelt PR trick anser jag att ni e på rätt spår, men låten kan jag inte säjja samma sak om. Men måste hålla med Atle om att vers ett var nice men allt annat lät bara konstigt . //LaMonde
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Jag sitter här och asgarvar! Riktigt jävulskt tungt! Era dissar är ständigt lika feta.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Atle-klicken Så man kan inte förakta något utan att känna avundsjuka? Så jävla grinig som du är i dina trådar lär ju du i sådana fall vara avundsjuk på hela vida världen om vi ska följa den logiken :) "Bra musik" är något högst subjektivt, men det verkar du ju inte förstått- du utgår från att alla älskar dina låtar om "skaka ditt ass, ge mig ett bazz" och att alla som säger annat är avundsjuka? Herregud. Om det du släppt på senare är vad du kallar bra musik, så jo, jag (och antagligen även Majkmannen) kan göra bra musik. Så jävla svårt är det inte att tanka hem ett beat från soundclick i 128 k/bits och sen rimma "pumpa/rumpa/stumpa" halva låten medan man flyter lika jävla smidigt som diskmedel, ELLER HUR MONGOBARN1?!?!?! SHIT, DU ÄR BARA AVUNDSJUK!!!11 HAHAHAHAH, MMONGO (<- shit, jag blev Atle)Lamonde Det kan inte bara vara så enkelt som att vi helt enkelt tycker att Atle är en jävla douchebag och dissar honom pga det, hype or no hype involved? Med tanke på hur han beter sig på whoa (don't know the dude personally) så är väl det knappast helt jävla otänkbart, och om man nu ska dissa för hype kanske inte man ska ta en pissig whoa-b-kändis utan kanske sikta på lite högre rankade rappare?..
seriöst. majkman släpper nästan aldrig på whoa, eftersom han är bannad här sen snart 3 år tillbaka. sprider aldrig sin musik (folk gör det åt honom) och är helt oberoende utav fans och skiter i vem som gillar eller hatar hans musik. han kör för att det är kul och ibland så måste man få säga sitt. i det här fallet så är atle en keff snubbe som inte tål kritik, därav denna diss.
att en diss till atle skulle vara ett PR trick är ju bara skrattretande.
JAG GER FOLKET BRA MUSIK! Dina fans som inte är så insatta i hiphop kanske "diggar" det du gör, men det här är whoa. här är rim, flow, punchlines, liknelser och beats avgörande.
frizon <- smörig hiphop där småtjejer hänger och gillar allt. helst ska texterna vara lätta så deras outvecklade hjärnor kan uppfatta vad det är som sägs i låtarna.
whoa <- sveriges största och "hårdaste" hiphop community. där hänger folk som genom hård kritik lärt sig vad som är bra och vad som är dåligt. tyvärr har whoa gått ner sig i skorna. när jag blev medlem här 2004-2005 släpptes det nästan bara bra grejer här. nu har ju atle och hans små soldater hittat hit.
det är skillnad på att släppa sin musik på frizon/youtube och Whoa. kan ni inte ta kritiken så äre ju lika bra att sluta släppa här.
whoa <- sveriges största och "hårdaste" hiphop community. där hänger folk som genom hård kritik lärt sig vad som är bra och vad som är dåligt. tyvärr har whoa gått ner sig i skorna. när jag blev medlem här 2004-2005 släpptes det nästan bara bra grejer här. nu har ju atle och hans små soldater hittat hit. haha de finns nästan inga skillade rappare här. om ni vill kasta bajs på folk nöär ni själva luktar bajs 24/7 så får ni göra det. men ni är inte skillade;)!!
Mina små soldater? menar du Gudde Robin & Prendel eller vilka menar du ?
haha de finns nästan inga skillade rappare här. nej, jag vet! därför skrev jag:
tyvärr har whoa gått ner sig i skorna. när jag blev medlem här 2004-2005 släpptes det nästan bara bra grejer här. nu har ju atle och hans små soldater hittat hit. Mina små soldater? menar du Gudde Robin & Prendel eller vilka menar du? Nej. Dina "fans" :)
Mina "fans" är ju en ironiskt grej som jag säger bara. Mina "fans" då syftar jag på alla som hatar i mina trådar. Jag har inga "fans" på whoa. lär dig läsa mellan raderna. ;) jag vet att min musik inte passar hemma här på whoa. men släpper det här iaf :) kul att göra er avundsjuka :)
jag är jätteavis. lär mig rappa som dig, snälla! du kan få betalt.
tung skit : p "du förtjänar att bli skjuten som mc bob" fätt : P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tycker det roliga i denna tråden är att Atle indirekt försöker få detta att låta som ett hypeförsök? Till låten: Jag tyckte det var enormt dåligt. Visst jag gillar inte Atle för fem ören, men detta var inte bra grabbar. För det första, det låter inte alls som en diss i mina öron. För det andra, andra snubben har ju inga sköna rader alls.
ni kan bättre
tugnt! mord på beat yeah!
första versen den är bra vad hände sen en jävla stor flow miss snacka inte ens om andra hundsim!
Tycker det roliga i denna tråden är att Atle indirekt försöker få detta att låta som ett hypeförsök? Det har jag väl aldrig sagt? jag tyckte att första versen var helt okej & därför tyckte jag att fler skulle kommentera! men då börja massa folk hata på kmig för att jag skrev att majk la det bra.
som jag har förstått det så ska jag inte säga någonting för att ni inte ska missuppfattade det.
Bless!
hahaha riktigt bra gubbar!
anna_m_maria- varför trackar du alla trådar som handlar om atle ?? du e bara jobbig.
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Hahahaha, första var fet och hundsim är ju bara för skön, big up!
aahokej