Underbätt Snurresprätt - Kaggen ? bra börgan ;)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
fet skit ;)
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
denna var fet ;) hehe .. kan ni inte slänga upp en speedshare länk? :)
tack grabbar ! =)
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Bra jobbat mina små sötnosar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack gudde =)
Bra jobbat pojkar mer av det här
Varför kommenterar ingen?
tack ruuuuuuuben! =)
Ny länk,speed länken är bajsig
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack
www.youtube.com/prendel
Haha & varför kommenterar ingen? vart är alla mina "fans"? :)
Prendel som vanligt lägger det komiskt hårt, Robin hade fet text och skönt röstläge , men diggar inte Atle.. det är något med din stil som inte faller mej i smaken ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
ohh det verkar vara någon här som inte tål kritik ? min gud ? hahahahaha okey där höjde du din status från att vara riktigt tråkig till att vara riktigt rolig:) kul att du tog dig tid att lyssna ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Lyssnar på alla som hatar i mina trådar :) & anledningen till att jag inte kan ta kritik från dom flesta här är för att dom är mycket sämre än mig :) Börja leva som ni lär eller käka konkelbär! ;) Puss på dig din lilla TÖÖÖNT!!!
lär dig skilja på att hata och att ge kritik, den pussen kan du ge mitt arsle ;)
UPP!
Låten var riktigt fet, tyckte att Prendel la det bäst:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tackar! :)
tack!
Ljudkvalitén är ju rätt käzz. eller? prendel förvånar mig alltid iofs. jätte bra!
http://www.myspace.com/Marvin.B Recognize!
låten va nice! diggade mest Prendel och Robin Lamonde :) peace!
detta är det bästa jag hört från atle och robin tror jag :P men jag hatar verkligen prendel´s rapp vet inte varför men.
Prendel är grym i denna! Synd med baitade rimmet i början som någon redan nämnt. Robin låter så jävla fet när han kommer på beatet också. Jag skulle bli livrädd om du dissade mig. Jag blev nästan lite rädd nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Lyssnar på alla som hatar i mina trådar :) & anledningen till att jag inte kan ta kritik från dom flesta här är för att dom är mycket sämre än mig :) Börja leva som ni lär eller käka konkelbär! ;) Puss på dig din lilla TÖÖÖNT!!! Man måste inte vara bättre än artisten i fråga för att kunna ge kritik?
Riktigt bra faktiskt. Fler skrytsessioner Prendel, we lööööve it :)
tack så mycket!!!
Synd med baitade rimmet i början som någon redan nämnt. Jag skulle gärna vilja att ni länkar låten som jag baitat ?:)
Randomwhoaanvändare231: Blablablablablabla atle diggade jag tyvärr inte så mycket Atle: HAHA LYSSNADE NYSS PÅ DEJ FAN DU SUGER JU HAHA JÄVLA TÖNT Whoahead89: Prendel va bra :) dom andra 2 gillade jag inte Atle: WHOAHEAD FAN LYSSNADE NYSS PÅ DIG DU E JU SKITDÅLIG HHAHAHAH TÖNT
Lambert är du efterbliven ?
Vill du göra ett IQ test och jämföra eller? haha, nolla
Som sagt efterbliven
LamberT - tråden är till för att komentera låten, du har sagt ditt nu. Jag tackar för att du tog dig tid att skriva men sluta jiddra i tråden.
UPP!
fattar inte va alla snacka om , alla e grova i låten, enligt mig, vadå atle e kass? han e grym:D denna va fet:D lyssna gärna på min så kankse vi kan kicka ngt om ngn av er vill:D peace / Aco
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
tackar
www.youtube.com/prendel
tack!
UPP! ;)