[Audio] Makk-E - Jag är en glödande stubin [Test]
Shoo! Har inte droppat nåt på länge här på whoa för jag har typ inte haft tid till att spela in för jag har flyttat och gjort lite andra saker. Och nu när jag spelade in märkte jag att det knastrade lite i texten, vet inte varför.. Men skrev bara det så att ni inte behöver påpeka hehe.. LÅTEN!Länk till http://www.speedyshare.com/491111535.html Ge kretik som bare den! :) Beat: freebeat Mix: jagTexten: Jag langar 16 bars för att visa vad jag går för rappar det med känsla och visar vad jag står för jag gör de inte för att bli känd jag gör de för mig själv och som du ser så står jag faktiskt före dej jag är en glödande stubin som nått sitt enda så ibland kan de hända att jag råkar sprängas över keffa rappare som tror att dom är bäst och omogna jävlar som säger att jag är sämst så jävla trött på skiten men jag kommer inte lägga ner så ni kan bara sitta ner och lämna mig ifred ynkliga jävlar som tror att jag tar åt mig jag knullar era morsor lika hårt som på låten folk frågar mig på gatan "vem e du?" brukar hejda undan för att inte fucka ur men jag lämnar era öron för jag måste signa ut så ni får hade bra hoppas att ingen lackar ur Snabbreff:Du vet vem det e, "ma dubbel k e" det är slut nu inget mera spel hata eller älska't / makke
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
tack så mycket :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
tack mannen, kul att höra :)<333
tack gomse UPP WHOA
du e ingen glödande stubin. Du är en defekt smällare som aldrig ens kommer till skott
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
okej beaver
ÖPP :D
jag har rappat i ett halv år och började då jag fick höra shazaam för första gången. försöker inte efter likna någon, som många andra ;), men skulle helst vilja ha konstruktiv kritik (kunde utvecklat dig lite beaver/ tack ändå ) för att kunna bli bättre. tack på förhand ;) / M
Moderator
2009-11-02 15:37
Jaha, var inte ens meningen att jag skulle ladda hem, trodde det var Macke som släppt nytt.. Men får väl droppa en kommentar iallafall. Tycker attityden är asfett, rätt skön röst ändå också! Flowet är helt okej, man hör osäkerhet i en del rader och texten är väl godkänd, dock mycket man hört redan. Öva på och det kan faktiskt bli bra om ett tag! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
först och främst Tack så mycket ramuz! Jag jobbar på flowet och vrf jag drar rader som "man redan hört" är för att jag är inte riktigt redo att skriva om dom teman jag själv kommer på. Jag vet vad jag ska ha för stil men känns som om att jag måste utveckla mig MER innan jag kan framföra den på rätt sätt. Jag tror att om jag fortsätter med att köra med uttjatade teman, men genom att slänga in lite av min egen stil, så tror jag att det kan utvecklas till det bättre. Kände bara att jag behövde förklara det till hatare ;) / M
Okej då, Har hört ett antal låtar med dig och jag tkr inte du har utvecklats. brääkkkakakak
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Okej beaver, men jag bryr mig inte om vad du tycker haha :D
ska du aldrig inse att du inte har det i dej?
Nej, jag kommer inte inse det, för det är inte så :) ni e ju bara pundare som sitter och trackar ner folk för ni själva inte kan rappa haha, bitches
sista upp
Jag tyckte de lät nice, Med tanke på att man hör förbättringar från dig :) Ge inte upp. Tummen upp för denna! Pz
Tack så mycket feggä_ kul att höra , loove<3
Jag blir fan sårad, vad händer? Folk skriver att detta är bra!? Bra lär han vara när han lärt sig flowa och kan skriva en bra text.. Denna låt kan vidarebefodras som byggmaterial till min låt ingenting! USCH! :O
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
Nej, jag kommer inte inse det, för det är inte så :) ni e ju bara pundare som sitter och trackar ner folk för ni själva inte kan rappa haha, bitches jag tycker det är oerhört roligt att du gång på gång visar tecken på din extremt låga intelligenskvot :)
haha ja men räpper jag fattar ju att du bara vill att jag ska bli arg haha, fu
jag vill inte att du ska bli arg, jag vill att du ska förstå att du inte har det i dig
haha okej