[Audio] RK&Filosof - Det förflutna
Shue, nu släpper jag och filosof en helt ny låt, Det förflutna
Låten finns att lyssna här på min myspace
skriver ett textdokument om min barndom bästa tiden i livet jag vet nog.. hade fint rum, hade massa leksaker hade massa bilar, jag körde runt på dagen gick på ett dagis, platsen var rödäng vi sparka fotboll på dagen min vän vi gunga vi lekte vi sparka vi körde ibland gick nåt sönder, var vi som förstörde men tiden den ändras, o vi vart så gamla vi gick till en värld som fick oss att ramla jag hamna med droger o sällskap vart tyngre frågar mig själv varför inte vara me dom yngre men jag gör såhär, jag tar det på mitt sätt jag är glad idag, för att jag då hamna snett du vet att jag är glad, jag vet att du är det så bara kom igen och sjung med på vår refreng
ni memorerar mig som den ja va men inte är vem är du som dömmer mig man lever som man lär.... jag står jag säker på min plats, glöm personen som jag va är är inte kvar där jag fastna
goda dagar har förmågan att lyckas dra sig förbi det va en annan form av låga vi va barn av vår tid inget hat eller skit vi spendera energi till att laga tillvaron och ta sig fram på rätt stig vad vet jag vad vet vi ingenting är som förut saker och ting förändrades vilken bana var rätt väg? goda dagar har förmågan att lyckas dra sig förbi det va en annan form av låga vi va barn av vår tid... många saker blev fucked up allt mera föll i satans händer utav facklan idag fimpas askan ingentng står i vägen här vem ska ta ifrån mig all min glädje som jag fått (jag svär)... ingentng står i vägen här vem är du som dömmer mig man lever som man lär vafan men idag står jag säker på min plats, glöm personen som jag va är är inte kvar där jag fastna
Släng iväg en kommentar om ni nu lyssnar på låten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|