asma & melvin - eat me [session]
its whatever.klick i heard muthafuckas doubted me before this but all this got the power to crush ya forehead ima paedophile the way i bust on poor kids this head of mine'll pluck you like a muthafuckin orchid ill peel ya like an orange - the feelins im exploring when i hit a beat is leavin whores with sore clits ah shit man - there aint nuthin happy about me this is the opposite to the fucking faggots thats out there you dont wanna play the game and actually fuck fame - i should change my name to apathy aimin acurately for shameless happy tree friends im rappin mainly to ease pain rapidly im goin insane all my life it did rain still releasing sick tapes but all my fans is bitchmade hatin on me like i gave a fuck what a bitch say ill just spread my cheeks - muthafuckas can eat me -- ja e ljusår ifrån dej kukhård i låten bjuder på den så din brud hon e på mej du gråter förstår det ja skiter i vilket bah hookar me asma o stilar på beatet säger som ja vill o ja menar de alltid mitt ego e stort som angelicas skalle ja e tung glider fram för en rond man du faller *elegant* typ som badmintongbollar när du holkar så holkar du lite vi holkar som om vi va smokey eliten har koll på mitt weed ingen blåser mej alls du e han som ger tvåhundra max för ett gram vi är som natten rör oss i tystnad till de e dags o bah gör så ni lyssnar hatad av vissa älskad av många dom flesta vill låta som oss när dom droppar (Inlägget ändrat av C-Line 2009-10-29 09:15:05)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fel forum. bra jobbat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett från båda men samtidigt HELT olika stilar, blir nästan lite för olikt, men overall tungt somfan, asmas lyrics gör jumperhopp över måttet och melvin har en lidande/arg attityd men får ändå fram de han vill. fet session boys ! peace
Think of a colour you've never seen.
thanks fedsen! asma la denna i fel tråd, så har den flyttats rätt nu men den hamnade långt bak. gör inte detta för inget, men UPP :P
www.myspace.com/melvinjunkyard
Moderator
2009-10-29 11:30
Rätt fett, längesen jag hörde melvin. Kul att höra iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .
skön session bådas texter å flow va najs
Tycker asma ägde denna
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Producent
2009-10-29 18:28
tycker asma var fet som fan!
riktigt sjuk beat! murderous! UPP
Fett beat, och asma lägger det tungt. Melvin not so much.
asma : JA. välskriven text, speciellt rad 9-12. överfett. Melvin: Nej nej nej, du låter verkligen som en gnällig skolflicka, tråkigt stakande montont "flow" (ja skriver med situationstecken pga att ja inte vill kalla de flow egentligen) fick t o m sänka volymen när din vers gick på för att skydda öronen från pipandet.
Detta är min forumsignatur
p-lex. varför lyssnar du ens på min vers då?! ja kanske låter gnällig, då tar jag det, men ja fattar verkligen inte varför du gång på gång ska skriva samma sak om och om igen så fort jag har nåt uppe. min röst e inte gnällig om man jämnför hur du beter dej i forumet. gör dej sj en tjänst o bara skit i mej, för dina ord biter inte på mej för fem öre. du är patetisk som inte kan släppa spaden. jag vet vad du tycker, o de känns okej haha
melvin: jag lyssnade på din vers eftersom den ingår i låten jag lyssnade på? jag ville höra asma och sen lät ja de rulla för att se om du lät likadan fortfarande, och när ja tyckte att du gjorde de så skrev jag min åsikt om din rap, inget annat. vilken spade e de ja inte kan släppa? att jag inte gillar din musik och att jag skriver vad jag tycker? naah fuck that, forumen är väl till för att skriva åsikter och berätta vad man tycker? alla kan inte älska dej melvin, de måste du förstå.
givetvis får folk hata hur mycket dom vill, det är absolut inte så jag menar. att du skriver "alla kan inte älska dej melvin, de måste du förstå." är bara löjligt, med tanke på att ja i inlägget över ditt skrev att det är helt okej med mej att du (och även andra) hatar mej, så vad ville du komma fram till där?! vad jag menar är att du skriver så gott som samma kommenar varje gång. och det känns löjligt. det är så barnsligt, (därav släpp spaden) för du skriver det av en anledning och en anledning endast, och det är att så många som möjligt ska se det. ja skiter i om 1000 personer kommenterar låten o skriver att asma ägde mej för jag är ändå man nog och säga grattis till honom av ren respekt och kärlek, ja skiter i om 1000 pers skriver att jag totalsög, men att du gång på gång ska skriva samma sak i alla trådar, är inte det rätt löjligt?! det känns som att du e besatt av mina trådar på det sättet du slaviskt hatar i dom och ja tycker synd om dej för det. livet är så mkt roligare om man låter obetydlig skit bara rinna av en, det är ju inte så att det borde spela nån roll för dej vid dagens slut vad som händer med mej. och på vilket sätt skulle ja inte låta likadant?! åka till ett sjukhus o operera mina stämband för en mörkare stämma?! ligga ner o prata in texten så den kommer i en lite mer mörkare ton? haha jag låter som jag låter, och bara för att du inte gillar att ja vill gnata på samma fllow som nästan alla andra är helt okej, jag skriver som jag vill o jag vet vad du tycker. jag behöver ingen påminnelse :)
och bara för att du inte gillar att ja INTE vill gnata*
det känns som att du e besatt av mina trådar på det sättet du slaviskt hatar i dom och ja tycker synd om dej för det. tror detta är 2a tråden någonsin med dej som jag kommenterar ?
och när jag skrev att du kanske inte skulle låta likadant så förstår du väl själv att jag inte menade din röst? jag menar ditt sätt att flyta och rimma!
kram :)
jag diggar båda! asma droppar sin stil överfet, hanterar beatet bra. Melvin har jag inte hört mkt, men diggar din stil med, jag personligen diggar din röst! att den låter lite sådär speciellt. keep it up both of you!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack till alla som kommenterat. det är fett att folk diggar min vers, men jag ägde inget.. detta här är ingen tävling, det är en session och melvin står för halva så ge duden lite respekt.. återigen, fett med kärlek till er för att ni skriver!
Jag har ofta undrat varför det finns ett så pass stort hat mot Melvin som det finns? Han är bättre än de flesta på Whoa's Audio / Video forum, och det är väl förmodligen därför ni s.k. rappare, som förövrigt inte kommer längre än just detta forumet, hatar på honom. Nu till låten, damn Asma, sick som vanligt. Jag är alltid lika imponerad av ditt ordförråd då jag aldrig skulle kunna trott att du hade så pass stort engelsk ordförråd som du har när du kickade på svenska. Big up verkligen, keep em comin. Melvin, frånsett från majoriteten i denna tråden så gillar jag din pipiga, utan att låta för nedlåtande, röst då den får dig att utstå från mängden. Dina rim kanske inte alltid är okej, men du backar upp det med bra rader i helhet. Flowet kan jag hålla med om att det låter enformigt, du borde jobba lite på det. Annars är det bra. Låten i helhet är skön, beatvalet är skönt, lyrics är sköna och er rap är skön. Låten är skön, med andra ord.
Jag är alltid lika imponerad av ditt ordförråd då jag aldrig skulle kunna trott att du hade så pass stort engelsk ordförråd som du har när du kickade på svenska. så jävla rätt så det inte är sant där....
båda la det riktigt fett! Fortsätt!
Överfet session, detta sparas! Big up!
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Melvin har ett skönt flow som vanligt. kör sitt eget. and like it!
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
Asma alltså! Du chockar mig varje gång ditt ordförråd på engelska är helt insane alltså. Och melvin tyckte jag var skön i denna faktiskt. Vill höra mer sånt här!
tack dudes.. det uppskattas.
Asma lägger de tungt som alltid;) Brukar gilla Melvin men gillade ej denna så mkt...
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
tack, upp yo.
tycker båda två dödade beatet, melvin har hur skönt laidback flow som helst.
We make rap, but we live hiphop
Tycker det är riktigt soft, Asma kör sin vanliga grejj och melvin också. overall fet session tycker jag. One Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
tack dudes.
upp!
fan vad fet session, asma är tung som fan och melvin är soft, båda la det najs! Bless.
Stay strong
Jaja håll käften p-lex och melvin ni suger båda två, asma rippade hela låten
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
tack yo.
jag kanske är den ändå som tycker att melvin var bättre än asma i just denna låt ? Asma helt klart över whoa nivån du borde vara känd Sen Melvin var riktigt bra i denna låt Och förövrigt är mevil så jävla mycke bättre än P-lex ..
tack dude.
fett ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
schwaddup!?
Asma: du är heeeeeelt sick på lyrics och flowet är tight som vanligt, dope som vanligt även på denna! Melvin: Jag har aldrig hört dig innan, jag avvaktar lite med att ge dig nån kritik tills jag hör nåt nytt. frid ut !
http://www.thesound.ning.com join today!
okej session. diggade asma, inte melvin lika mycket. up!
tack dudes.
fat as fuck maayn ;D
muuuuuuusic d(-.-')b