[Audio] Ayyz - Vända Blad Mixning/Mastering: ForsbergText: AyyzBeat: KaviaKonstruktiv Kritik Tack ;D behöver detTEXTEN:VERS 1-------------------------------------------------------ingen vet vem jag e när jag e mig självmåste vara stark o kämpa mig igen defolk ser ner på mig vem e ja idagen vilsen grabb som lever på att vara svagmkt skit har jag tagit under livetjag mådde bra en dag o tog allting för givetnär jag sedan isåg mitt liv e en mardrömjag vill vakna upp men fan jag e bortglömdvill bara blunda när allt är åt helvete jag sjunker ner me mitt fuckade samvetehar ni en aning om hur jag haft detnär ni trycker ner mig som om ni vore bättreför en sekund trodde jag allt va brajag kollar överaxeln saknar mitt liv som jag inte har idag--------------------------------------------------------------------------------REFF x2---------------------------------------------------Ett liv här idag som vimlar av tankarfinns det något ljus när kommer jag att landajag saknar den tiden då allting va bramen nu mår jag skit o vill bara vända bladAyyz - Vända Blad