Legenden & Jimi Libra - Levande död
Ursäkta att jag lägger denna både här och under "svensk hiphop" men vet inte riktigt hur det funkar och vart det skulle vara rätt att lägga den. En låt med produktion av Jimi Libra och Staffan Karlsson som mixat och mastrat. Lite djupare låt, där iaf beatet är min stil. och för att ladda ner http://www.speedyshare.com/831160529.html Legenden: Har du nån gång, sett den rätta natur / begraven i mannen under äkta censur / Det är ingenting man ser, ingenting man hör / för när man är ingenting är man levande död / Har du nån gång, mött en främling som vill dej väl / som har gett dej en hjälpande hand utan skäl / Det är ingenting man ser, ingenting man hör / Det är det som ingen gör som är dom levandes död Jimi Libra: Minnena har speglat, åren har passerat eran Linserna har felat, såren spar flera delar Utopin i mörkret talar klarspråk lugn och fin i sömnen, klarnar var strof Vi förgjorde varje cell som va skapad utav en vi hör nog det varje kväll i dem vi hatar skjuta ner jorden bär en skugga, vi aldrig kunde upprätthålla orden är en bubbla, som vi aldrig kunde dubbelkolla sanningen svider, ångesten har dämpat mig handlingen lider, fångarna har hämtat sig för vi är vittnen, låsta i förnekelse men jag har micken, som flåsar i mitt nekande och jag hoppas, att tiderna förändrar sig världen ser mig chockad för striderna fulländar mig och gör mig starkare, jag måste fånga dagen Carpe diem, jag försöker hålla kvar den Legenden: Har du levt med ångest, levande begraven och man överlever dagen, genom bredare fasader jag vill balansera, allt man haft i sin strid (och) jag analyserar allt (som) jag sagt i mitt liv Man är fånge i sig själv, utan kraft att ta sig ut man är zombie i en cell, och man går snabbt mot slut inga anti dep i världen, kan hjälpa mot min depression fram till däck, jag hoppar av, och ältar varje bläckpatron .. försöker stanna, med vinden i mitt segel söker famnar, som försvinner, jag ser hinder i min spegel ser rosenbäddar nu, min framtid får ett slut och allting ebbar ut, hela vår samtid är sjuk jag luktar på en blomma, innan människan förgör sig själv för du e ensam, vår kärlek tänder ingen eld vi har samlats, för allt vi kan är gråta loss för allas våran Gud kommer aldrig att förlåta oss
I always tell the truth, even when I lie