[Audio] Forsberg ft. Ayyz - Vi är bättre än er
Inte droppat nått på ett tag, men här har ni en liten feting med ayyz ! Forsberg ft. Ayyz - Vi är bättre än er
TEXTEN:
Ayyz: Jag är en rappare med fett stort ordförråd så vi får se var du står när jag nått mitt mål
jag är grym på min sak o ni märker det nu jag älskar musik o när jag bangar din brud
jag står kvar på min plats som jag alltid har gjort ni ser upp till mig nu när jag reppar min ort
en beef mot mig o du fuckar ut japp det blir slakt o vi slutar nu
jag e ingenting o leka med jag e din överman men väger bara 63 jag e inte någon gansterman jag rappar snabbt o fuckar allt så sitt på plats
för jag skriver feta rader i mitt text block flyter under ytan bättre än ett sten block för jag vet att du flyr när jag kommer med min feta flock
Reff: x2 Vi är bättre än er Vi har klass vi har stil vi är alltså bättre än er Vi är bättre än er Vi har kommit någon vart med vår musik och det har inte ni
Forsberg: Jag leker med beatet har ingen lust att lägga av andra har hör mitt flow och tänker om dem ändå vore jag
kunde dom flasha med stilen inget fake shit jag är en av alla som kommit någon vart check this
faktiskt har du kommit ganska långt men jämför du med mig så är du inte värd nåt
Kalla mig vad du vill till och med rabieshund eller något liknande för jag är farlig och rund
tar det så lungt, märkt som en slacker Tar mig en blund, sedan vaknar och äter
Du har absolut ingen ting att komma med Jag är fet inte du för du har kommit fel
Jag är bra du är keff jag är grym inte du jag är bättre en bäst inte du för du är ful
Jag är cool jag är fet jag är tight jag är glidare har slit jag har klass och du är inget vidare
Hoppas det gillas. peace
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|