[MusikVideo] Garra & Lex - Fri Som En Vind
tjena folket! Efter succén med musikvideon till "kär i en sten" så kommer nu uppföljaren. Det ligger mycket jobb bakom denna så vi skulle uppskatta om ni lämnade en kommentar efter att ni tittat, alltd kul att läsa. Denna låten är en hyllning till singel-livet, och jag vet att ni kommer känna igen er i texten även denna gång. okej, då kör vi! Skriven och framförd av Garra & Lex Prod. av Tbone Beats (tackar) Filmad av Daniel Alwarzon Redigerad av Garra & Danken Dubbelklicka gärna så ni kommer in på youtube, så ni kan klicka "HD" och få stor bild! www.myspace.com/lexhiphop www.myspace.com/garrarealtalk www.realtalk.se www.saved.se
Detta är min forumsignatur
välgjord video en hel del roliga klipp å sköna rader
ASSFETT BEAT , låten var sådär, kär i en sten va bättre ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Videon va bra gjord. själva konceptet var en ganska rolig idé. flowet var stabilt =) Reffen var ganska b tycker jag. jag tyckte ni missbrukade autotune. autotune är till för att fixa till lite när man sjunger falskt precis där det falska går upp så lägger man till lite autotune för att det itne ska låta falskt. jag tyckte att ni hade i föör mycket autotune i refrängen, det förstörde väldigt mycket i mina öron. jag tyckte reffen var lite enformig också, mer tryck i den och lite mer melodi. förövrigt var mixningen bra =) bra beat btw! peace
big up :) den va nice!
www.joacimlocksen.se
För det första, kul att det blev av, er kan man lita på. Diggar låten, tycker Garra är störtskön på reffen och Lex skön på sin vers. Big up! Mamma hälsar att hon tyckte det var "dansvänligt". Hepåer!
www.tbonebeats.com
Den här var inte enligt min smak, men helt okej. Petters vers var fet, men kär i en sten var mycket bättre :)
http://www.myspace.com/akaamusik
Garra: Allt kanon bra ! =) Lex: Dig Daggar ja, Lägger de så jävla bra x'D:=) / Lidbom
Tycker lex var den bästa i versen. Men reffen gjorde garra bra. Texten är sann och bra video bra gjord. Roligt i slutet :) haha
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
tycker att beatet var lite väl smutsigt och party för topicen och rappen, men det är bra skit vilket som- bara en känsla jag fick dock känns det lite lame att videon ger samma känsla, att den absolut inte passar till beatN- som ändå är själva grundstenen att bygga resten kring! bra låt, och petters morsa är en pudding! dock gillade jag inte videon riktigt, men fan- kul att ni börjar komma igång med videoskapandet med!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_Jack: kolla inte in min mamma, din hund!
Producent
2009-10-12 22:29
det låter riktigt bra detta :) fet musikvideo schnubbar.
Jao, Kär i en sten var en del fetare! Garras vers gillades inte alls, men reffen va lite småmyspys. Lex vers var fet och ah videon höll klass. Bra jobbat bror! Peace
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Fy fan vad sköna ni är, men Första versen tyvärr så där hör jag bara svammel:/. Men resten va fett de var ju totala motsatsen till kär i en sten. Nej grabz ni är helt underbara fortsätt så här otroligt originell lite markoolio känsla men på en 1000 gånger högre nivå. Videon i övrigt var asfet det såg riktigt fett ut med färgerna när ni står mot grafitti väggen. Kärlek & respekt peace.
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?
kostymen?
"Jag hatar citat"
välgjord video, vem gjorde den åt er? vad kostade den?
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
sjukt bra jobb med videon må jag säga! bra jobb med text o flow, sjukt bra jobbat överlag faktiskt. en banger enligt mig så, keep it coming!
killen är kungen
Helt okej låt, har något emot dialekten. Men ni båda la det helt okej.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
diggar er som fan grabbar! så jävla bra... ni e riktigt sköna, garra la de jävligt tajt å lex vers va grymt träffande bra form lex btw, här fuskas de inte på gymmet :P
Music makes me feel...
Ni har gjort det igen fett fett fett och åter fett :)
Kul att se att folk börjat kika, tack alla som lämnat en åsikt. 4rmin P19: Vi har gjort den själva, med hjälp av en polare som har fina kameror :) ALX86: hehe thanks man, försöker träna så gott de går, inte lika ofta nuförtiden ! kul att se kärlek på whoa! mamma hälsar att the best side is the west side
Var det Lex morsa som var med vid ett tillfälle? haha word isånnafall!!! Kan knappt höra nått med skoldatorn, men det vekar vara en sjukt rolig och välgjord video!!! btw lex, vi har fixat kamera till min musik video så du kan komma i helgen om du har tid, messa mig om detaljer.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tyckte inte om Garra överhuvudtaget. Dålig text, flummigt flow och offbeat :P. No offence. Lex va dock soft, son of a milf! ;). Nämen låten var helt okej, Garra var bättre förra musikvideon, menmen =). Snygg video annars, kul att det kommer fler och fler videos upp på whoa. Keep it up!
Grymt beat, låten är riktigt soft! Grym video, diggar er grabbar :) Nerladdningslänk? ;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
diggade inte er förut men nu har ni verkligen blivit originella ni är grymta som fan :) diggar detta kär i en sten är skitbra med ni håller jämn nivå :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grym video Grym låt När kommer download länk?
Inte min typ av grej nånstans detta.. Men Lex´s humor lyser ju igenom på sina ställen.. Fräckt med din morsa flippar upp W i luften though!
downloadlänk kommer idagarna. anta: vadå humor? nu fattar ja inte riktigt?! :D haha härligt att se att den uppskattas!
Moderator
2009-10-13 18:28
Tycker beatet var lite för "wild" för topicen men grymt. Garra's vers låter ibland lite för tråkig, lite för simpel och väldigt monoton. Tycker du borde testa o leka lite mer med flowet mannen. Lex, bra skit, nice delivery som vanligt, stadigt flow men ibland lite för simpel textmässigt. Videon kan man inte klaga på, den har kvalité, humor och riktigt shyssta scener. I överlag en lyckad grej om du frågar mig.. Fortsätt langa det boys! // Fonk
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
hahaahahhaah så jävla fett:D:D:D reff var guld tycker jag!
http://alexsoul.com
lika fet som ettan:P vill ha denna på mobilen med:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
håller med alex soul! :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
denna va nice boys. fet video och allt :)UPP på denna
All support uppskattas /// Elaz
jag fattar inte varför vissa klagar på er dialekt en ela västgöte eller :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag fattar inte varför vissa klagar på er dialekt en ela västgöte eller :) Dem har ju underbar dialekt!!
Och så
lex är ju biff :o
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
ingen jäkla rikssvenska utan ni är ju västgötar så :) jag är med det från början men bor nu i norrköping så tappat en del av den sköna dialekten hehe
fast Norrköpings dialekt är med jäkligt skön :)
haha big up för feta dialekter! fler som ska spana in tycker man, och thanks till folket som visar kärlek!
Mycket bättre än ettan big upp saarvi Peace!
Min dator är ganska fuckad, kunde se fram till första refrängen sen la den av.. Lägger in kommentar senare! Men Lex verkar vara bra på skate iaf.. ;)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Detta var tungt som fan !
Garras vers var grymt tung! och är jag den enda på whoa som tycker att autotune är skönt i den dos som garra & lex använder? Lex vers var tung som fan också :) Och snygg video som vanligt, men inget slår kär i en sten, keep it up =)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
hahaha fet video asså skönt stuk som fan! första versen va bra men lex sken på denna.. tyckte reffen kunde gjorts lite bättre med mer tryck asså.. men riktigt bra enligt mig! :) big up
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Fillson: jag e kung på skate hahaha magnaa, enhet, joppee, michael, thanks !
Kul att se att såpass många har kikat in videon, kul att de flesta gillar den, fler?
www.realtalk.se
UPP för tuuuusan!
killen är kungen
WHAT THE FUCK!?
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
IQfemtio2: ??
Så jävla sköna, mer sånt här :D