piss inte kiss- nästa år e mitt år Länk till http://www.speedyshare.com/743497815.htmltext:jag e han som sticker ut i mängdenvarför ligger det 3 döda giraffer i sängendu suger på rap så ta din mick å häng-dendu e ful vänd-dejjag älskar å va busig så jag ser ner på bängendu har öl, låt oss va vänneryeah vi blir fulla å står på händermin mick brinner det blir stads bränderå med vita kalsonger får man skit-ränderälskar att umgås med sprit-å-vännerdet e soft å va flummig i olika länder-hihi yeah-va e det som händer-yojo du stod i vägen, så upp i luften flyger dina gula tänder-yojag e inte den somjag e han somjag e inte den somjag e han somrunkar vilt, så sperman flyger upp i taketjag e hip-hop så jag bombar haketyeah japp jag har en pimpad trampe-bilsom jag kör över folk som levt ett slampigt-livhar inte mycket cash, så lever inget pampigt-livjag ramlar när jag försöker spela coolmen vad gör det, jag ramlar ju på en idiotjag gör hip-hop därför får jag räkna med mordhotmen skitsam, jag slutar inte ändå-ditt-fånjag säger bara skål, för nästa år e mitt-år
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna