Käääz & Kenta Blam - Vi är makalösa
shue!
Till att börja med så var det längesen jag droppa nått men nu är man tillbaka med en banger med min broder Kenta Blam, eller ja...vi är inte riktiga bröder men coola gangstärs brukar ju säga "shue brush!" så jag följer trenden fast med en lite mer svensk touch haha! aja..
Intro: våra fans haha nerå men typ jubel o sånt! Vers 1: Jag käääz! Vers 2: Kenta blam! beat: nått med eminem mix: Kenta blam!
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/761440872.html
Käääz text:
det är käääz och kenta klart vi kickar hela rapscenen så heta på scen att dom tror att vi har rampfeber så passa er innan ni fräter upp som badbomber blir ingen vinst här för er - som jag på skraplotter eftersom att alla hära vet att ni är offerlammen vi kommer kung-fua ner er med robotdansen så se upp,och dra er tillbaka som förhudar ni går upp i rök som tobaken när ni är röksugna! vi droppar bomber som rånare med bombväsker medans ni är pinsamma som dom med folkdräkter som ni vet det var då gävle till huddinge klart jag signar ut,ni vet käääzen den kunglige
Kenta blams text:
de här e kenta å kääz era fucking bitches kör på underhållning i klass med fritzls ingen sympati, empati ingenting för nån vi är ascoola rappers som räpar å sånt ja vi räpar de soft när vi räpar på låten vi är stensäkert bäst som arkeologer vi är häftigt outstanding som 3d på bio medans du är omärkvärdig som klädeskopiaor så kasta din mick du skämmer ut dig själv för du suger så hårt att jag får sugmärken som handen i handsken vi är underbaaara vi e on the track, som en tunnelbana vi är råhårda gangstas inga datanördar säger som änkor, vi är makalösa
Ge konstruktiv kritik, hata eller älska men skriv nått man kan förbättra iallfall!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|