Tummen upp!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
hehe rätt kul låt. låter jävligt bra näru rappar snabbt tycker jag =)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Tycker det är jävligt synd att folk inte uppmärksammar de få släpp på whoa, även om det bara är session som är riktigt bra! Istället får " Bajs inte majs " eller rappkalle p12 massa uppmärksamhet om hans låt som handlar om popcorn i augusti..... nej men seriöst. det här förtjänar mkt mer kritik, eller iaf uppmärksamhet! Bra skit subban!
låter riktigt nice man!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Damn, det hörs direkt att det är DJ Leon. Grymt tungt flow och texten är grym. Deliveryn är skönt laidback. Jag diggar! Nough said, peace!
Hej
Moderator
2009-10-01 00:19
Ohf, tvärskönt beat och crazy rapp! Subban visar skillsen, tracket gillades :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Mackektown P22 hörs att inte du har lyssnat på hip-hop länge! detta va fjantigt, låter som en kopia av snook
Har du själv lyssnat på hiphop länge? Snook av alla artister, w00t!? För att det går snabbt menar du? Annars kommer jag inte skriva någon försvarsuppsats eller bråka med dig. Det är inte konstigt att tycka denna låt är fjantig, haha!
kolla bara på makkan
ha ha vilken tönt!
sub sluta apa
det låter fan som snook, har dom lagt ner? <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett tyng skit drop the bomb on em ! Tyckte inte dirr det passa att du klippte i beatet så som du gjorde när dom 2 snabbaste partierna ägde rum dock.
www.myspace.com/thesircuz
Diggar dig som fan Subban!!! Mer hype till dig!
hörs att inte du har lyssnat på hip-hop länge! detta va fjantigt, låter som en kopia av snook Vad kul att du dömer scumber :)!
har lyssnat på hiphop så långt jag kommer ihåg!
dvs vid 9-10 års ålder.
Men vad det hade med Subdominants session o göra kan jag inte riktigt placera.
Min enda poäng var att det är synd att folk som kan sina grejer inte får kritik efter det också.
Tycker det är synd att forumen är fyllda med rötägg som dig :).
Och vad kul att du hittar den mest seriösa bild som finns på mig :).
Jag menar, den utstrålar ju verkligen så mkt seriöst att jag nästan
bryr mig att du la upp den här i hopp om att du skulle få någon respons :).
Och om du vill forsätta jiddra så snälla gör de i min gästbok.
tack.
Fett som fan, det här diggas =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
scumbeer P24 Hehe, skärpning. Tycker inte direkt att du är rätt person att kalla killen för "tönt" när du själv har en ölburk som presentationsbild. Häftigt! :) Låten var fet! sköna verser o skön hook =D
HAHA ja!!! Ashärligt beat! Flowet är chill, dock gillar jag din stil när du kör ditt vanliga härliga saka flow. Ångrade mig, lät faktiskt grymmt när du klippte beatet, håller INTE med Sircuz :D
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
jag älskar denna låten man :D galet fett, riktigt skön känsla man får, sparar den, big up.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Detta här diggas, även om det inte är riktigt min smak. Det enda som var jobbigt i låten var "andra delen" i reffen (där du rappar lite snabbare, och skär i beatet hela tiden). Tycker annars att du är fet som fan, både i dina lyrics å i dina låtar, men som sagt så är detta inte min stil och därför hade jag nog inte orkar lyssna på låten om och om igen. Lyssnar knappt på svensk hiphop för den delen :P Men keep it up! Fortsätt med det du gör för du är långt ifrån kass! Peace!
Beatet: Småtråkiga trummor. Skön sampling. Kunde ha använts på mer kreativt sätt, men det funkar. Flowet: Snabbt och väl artikulerat. Stundtals otakt (eller åtminstone väldigt skum takt), i synnerhet när beatet blir tyst. Men imponerande ändå. Oslipad diamant. Kan behöva jobba lite på att hålla koll på sextondelarna bara. Texten: Hörs inte så tydligt, pga... Mixningen: Jag är ingen expert på mixning, men prova att lägga kompressor på rappen, justera nivåer och lägga multiband-kompressor/mastering på helheten. Som det är nu, drunknar texten i beatet, vilket gör det svårt att hänga med. Tror detta är det huvudsakliga problemet med låten. Svårt att känna den när man inte hör vad du säger.
kul att du kör grabben! :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Fleppo Tack för saftigt inlägg! Ang. mixen så var högtalarna paja. Så det vart claes ohlsson lurarna! Fick duga eftersom låten är såpass oseriös och bortglömd om en månad, typ..