Det är vi: Big-O, Jag tycker du lägger det bra i denna, dock vill jag har mer tryck ifrån dig men det är är bra (Y) ____________________________________________________________________ Dahla; Jag tycker att det blev lite stelt, jag har dock inte hört så mycket ifrån dig så jag kan inte säga om det här var en låt som är sämre/bättre ifrån din sida. Men vad jag har hört hittills tycker jag du är duktigt :) ____________________________________________________________________ Något som ni inte klarar av: ____________________________________________________________________ Här har du det trycker jag vill ha från din sida Big-O, Det är såhär du ska fortsätta, jag tycker det här är fett. Det som är bra är att du får med känslan, och du tar för dig :) ____________________________________________________________________ Dahla: Du tar för dig du också, vilket ändrar min uppfattning helt för dig, jag tycker du sköter detta mycket snyggare än i låten tidigare, och det blir mer digg i denna :):) ____________________________________________________________________ Övrigt: Jag tycker inte reffen på Något som ni inte klarar av är något vidare, men det är ju fortfarande vad en man tycker. ____________________________________________________________________ Men propps och Keep this shit up!! ___________________________________________________________
Lyssna först, snacka skit efter ;)