Entertainment - Tänker tanken Jag och flickvännen bråkade lite. Slutade med att vi gjorde slut, som jag uppfattat det. Så jag kände för att skriva lite känsligt för att dumpa lite belastning.. Och självklart spelade jag in det direkt.. Säg vad ni tycker. Länk till http://www.speedyshare.com/668679993.htmlJag har suttit och tänkt på att jag inte tänker tänka tanken om att tänka på tankar igenOch jag klandrar mig själv, för den sitsen jag har satt mig iMen om du inte funnits där så hade jag tatt mitt livDu fanns där, du smekte min kindDu lovade att du skulle finnas i hela mitt livjag menar, du var den som tände mitt ljusnär det var mörkt och jag kände mig sjukDu får lämna mig nu, jag lämnar allt bakom migVinkar farväl, tack för tiden, kommer sakna digVi kan träffas på stan, vi kan säga hejoch sedan fortsätta gå våran väg som inget häntDu kan gråta ut, säga till dina vännerAtt du kommer sakna mig brevid dig i sängenmen det finns inget som kan stoppa det som nu har häntdet finns inget som kan spola tillbaks oss till ruta ettSå vi får kuta hem, och sedan gråta utoch tacka gud för han gav oss tårar till slutVi kan vända blad, börja på ett nytt kapitelOch du kan kyssa mig en sista gång - om du hinnerVägen framför mig är lång och smal(lång och smal) precis som jagmen sinom tid kommer jag ditOch när jag kommer dit, då jävlar ska jag le igen
Världens finaste, och hemskaste låt. Du är hela min värld. Vi behöver inte ha det såhär, jag vet att båda mår dåligt över det. Vi har träffats för mycket, det är precis som i början, vi blev galna på varandra då med, hur vi klarat oss utan bråk såhär länge trodde jag aldrig, men jag vet att vi kan fixa det, jag vet det. Jag har inte tagit av mig ringen, och jag ligger och kollar på din ring dygnet runt. Vi kan lösa det, jag är helt hundra, du är den enda jag vill vara med jocke, och det vet du. Jag älskar dig