Monz D'dryk - Du Är Så (Far Away)
Monz D'dryk - Du Är Så (Far Away)
Det är är förmodligen den mest ärliga låt jag någonsin har gjort i mitt liv. Den handlar om situationen jag är i just nu och jag kunde inte hålla tårarna inne när jag skrev den. Att spela in den var inte heller det lättaste, dock gjorde jag allt ganska snabbt. Jag låter låten tala för sej själv, här kan ni ladda ned den: Monz D'dryk - Du Är Så (Far Away)
Annars vill jag gärna att ni lyssnar på min myspace så ofta ni orkar, här har ni den: http://www.myspace.com/monzdidryk
Tack till alla som lyssnar.
Texten till låten:
Du var så nära då, kändes typ som igår När vi älska hela natten, svär jag fylls me gråt Vill inte veta vad du gör nu för tiden Jag blir ledsen varje gång som jag tänker på våra minnen Kan inte skriva nånting, kan inte leva rätt Du var den enda som förstod mej när jag mådde kefft Du va min andra halva, du va min bästavän Du va luften jag bruka andas, se nu är jag själv Finns inget jag kan göra, du har en annan nu Om jag fick chansen så skulle du bli min fru Du skulle föda våra barn, tänk va söta dom skulle va Med dina ögon, mina läppar, allt skulle ju va så bra Du kanske tycker att jag överdriver och jag förstår dej Men vi kan inte vara vänner och de plågar mej Vill inte släppa dej, du betyder allt för mej I mina drömmar kommer du alltid att va min tjej
Hur kan man älska nån så mycket som jag älskar dej Kan hitta andra men vill inte ha nån annan tjej De spelar ingen roll om vad du gjorde mot mej då Du är förlåten om jag bara kan få ha dej å Bara kyssa dej, bara krama dej, Du är så nära men du känns så fucking far away Hur ska jag leva nu, hur ska jag andas älskling Utan din närhet av din kropp, är jag inte mänsklig Vi bruka göra allt tillsammans och jag mådde bra Vi bruka skratta åt varandra, det va du och jag Vi bruka brottas i din säng, bli galna på varann Jag var en del av din familj, och jag saknar dom fan Shit, vill bara vakna upp ur mardömmen Du är en flicka som jag aldrig glömmer Vi vill inte samma sak, och de funkar inte Jag måste låta dej få va med din nya kille
http://myspace.com/monzdidryk
|