Sircuz - Vinkar farväl
Tjenna detta är en ny låt jag spelade in igår och blev färdigmixad idag. Den går ut till min familj och mina vänner och handlar om flytten jag gjorde för en månad sedan. Länk till http://www.speedyshare.com/549536788.html Hoppas den uppskattas take care
www.myspace.com/thesircuz
Först , den va riktigt bra , som vanligt när det är från dig härlig inlevelse, ska skriva mer utförligt sen!
Låter najs mannen, gillar reffen lite extra.. Tycker verserna känns lite låga, vilket va det enda negativa jag tänkte på. Bra skit hur som helst. Skönt avslappnat flow med en skön inlevelse (: Upp.
fyfan för hur grym du är på refränger. låten e riktigt fet vid första lyssning, kommer med en kommentar senare, när ja lyssnat mer. langa texten om du har den! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tung!! lite låg accapella i första versen dock..
hets, stress, fest!
fan va skön låt , allt är så jävla mycket du: med tallrikar och glas , dunkande musik från ditt rum och när du är sen till frukosten hehe . blev glad som fan av den här låten bra gjort dave :)
tungt mannen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för låg acapella, och kasst beat. annars är det tungt.
Blunted in stockholm
denna gillas david :D vi får börja på våran vi tjöta om också ;D
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
Tackar kul att folk gillar! Tänkte kasta upp texten också här har ni. Hej Jag trivs med mitt nya hem sedan dess att jag flyttade hit jag lämmna bakom mej en död stad som var fylld med mycket skit med också min familj och Sandra min kära fästmö ni får jätte gärna fråga frågor och lägga sin näsa i blöt Första veckan svalde vi med öl efter öl diskutera om allt mellan himmel och jord vänskapen föds Sitter på mitt rummet och skriver men blir gärna störd av en knackning på min dörr utav någon jag har lärt känna ångest klumpen är borta är inte lika stressad hur som helst jag råder er alla att fly när det strular lämmna skiten bakom er och börja om på ny kula jag är så lycklig att jag jublar okej jag överdriver men har inte längre något behov av att bränna dötiden För ständigt finner jag glädje i att skriva mina texter skriver jag mera börjar pennan brinna jag tror det räcker vill bara säga allt är riktigt bra jag tror det räcker En lång tid av mitt liv har jag tillbringat här den där känslan av att känna sig hemma finns inte där jag kommer alltid att minnas er hoppas ni ser mig när jag vinkar farväl Viktor o philip mina bröder jag älskar och håller om var inte alltid lika kul när ni bråkade gång på gång men när jag sitter här och skriver det är knappt jag klarar av lugnet tro det eller ej saknar allt livet i bakrunden erkänn att ni saknar all musik som ekat från rummet och att ni saknar en morgontrött David försenad till frukosten Men ni saknar inga glas och inga tallrikar alls som jag skamset har lämmnat i köket med en darrig hand Jag har vart som jag vart och låtit er andra sköta grov göran hoppas att jag inte vart till en för stor börda Inte menigen att ge er dåligt samvete för nått Vårt lilla hus som jag betraktar som palats eller slott kommer jag alltid sakna det kommer alltid fattas nått ni ger mej kraft och hopp men att flytta var inget jag ångrar Vill också tacka David för allt stöd jag fick i sommras Ge mormor en kram ifrån mig sen så ses vi nästa helg okej
alltså hooken är bara fire. i övrigt var det väl inte något jag kommer lyssna på igen, alldeles för r-n-b klingande för min smak.
Skitfet brorsan! Alltid stöd från min sida, det vet du! DU ÄR BÄST och det är galet bra att du flyttat och satsat på musiken! MY D FO PRESIDENT.
tycker det va lite låg acapella på verserna, Men annars var de tvär tungt
Tung som fan! Lyckas bara tanka 40 sek av den.. ehrm.. men du har ju kört den live för mig!
Tungt som vanligt, men lite monotont för att vara dig eller? klart bra asså, och variantion i flowet har du alltid, men du har mindre variation i floet i denna låt om jag inte hör fel?
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Helsjuk låt! tråkigt att accapellan var lite låg men gick att höra dem underbara verserna! Peace!
054 - KARLSTAD <3
håller med, acapellorna är helt för låga asså. det stör mig väldigt mycket för man måste anstränga sig för mkt för att höra. vilket e synd för låten e ju så sjukt jävla bra. se om du inte kan få det fixat o ladda upp igen! vill verkligen ha den med högre accapellor. och btw, reffen e så jävla soft!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2009-09-23 23:20
Hej Märker att många klagar på kvallen håller med lite grann. Konstigt det hördes bra mycket bättre i studion men jag kan väll kika på det och se om jag har tid att höja acapellan en aning imorn.
riktigt schysst sircuz. skulle va dumt att låta en mkt bra låt gå till spillo för en sådan sak.
ja inte vet jag, men ja hör din rapp väldigt bra iallafall! har ni andra ludd i öronen eller? haha :) mkt bra låt! Välgjord känner man direkt, håll fanan uppe main!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt nice låt sircuz :) bra jobbat på denna :)
All support uppskattas /// Elaz
Riktigt nice låt sircuz :) bra jobbat på denna :)
All support uppskattas /// Elaz
najs gillar o känner igen mig , gick b.r.a förra året ;D hoppas de går bra för dig där , hälsa max o svante . one
http://www.myspace.com/aiinac
Tuuungt! diggar din musik till 100% fortsätt med de du gör!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Det brukar låta som om man inte har någon koll på någonting, alls.
Blunted in stockholm
Kan någon säga mig varför de två personer som hatat blev registrerade här så sent som IDAG, båda två?
Blunted in stockholm
Tung låt mannen! :) det bästa är reffen asså dödar bless vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Om man orkar skapa 2 Whoa konton för att gå in här o hata då äre snarare någon sorts skrämmande besatthet man visar mer än hat haha annars kul att ni gillar ! kram
du och subbdominant är gryyymt tunga ihop nin skriver verkligen bra texter denna var riktigt bra. jag tycker accapellan kunde höjas pyttelitet som många andra men jag stör mig inte på det utan det låter bra :) mer sådan här hiphop till folket för du håller högra klass än de flesta på whoa :)
Fy vad jag gillar dig Sircuz. Du är denna forumsektions behållning!
Jag är jointen
reffen var aiit , du har skittråkiga rimm behöver inte läsa texten för att kunna lista ut för det mesta. du flyter bra osv.. sen kunde du höjt upp skiten och kanske mastrat lite extra? puss söt
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Inte det bästa du gjort kanske men det är helt ok. Soft beat, nice reff men rimmen va lite halv kassa :/6/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
fet låt, skönt att höra nåt nytt från dig! keep it up!
Tack jag har höjt accapellan men har inte tillgång till studion för ens på måndag så jag kan inte komma in och hämta filerna men jag slänger upp en version med högre accapella till er som stör sig på det då.
Vers ett är riktigt jävla tokbra..
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Tack jag har höjt accapellan men har inte tillgång till studion för ens på måndag så jag kan inte komma in och hämta filerna men jag slänger upp en version med högre accapella till er som stör sig på det då. jag bl.a väntar :D
app app
app app
Moderator
2009-09-27 22:10
låter nice som fan, men det e en grej som jag tyckre pajar versen. Säkert inte många som stör sig på det men ajg gör det^^ Det är när du helt plötsligt bryter hela mönstret i raderna när du skriver raden "Sitter på mitt rummet och skriver men blir gärna störd" och inte rimmar på den efteråt, hajar du? du kör rimmar 3 rader i rad. sen blir allt fel för mig :P går inte ihop med beatet tkr ja :P
//TW
shitmannen Vet inte riktigt hur du räknar haha. Villken kritik du ger mig damn boy!men också min familj och Sandra min kära fästmö ni får jätte gärna fråga frågor och lägga näsan i blöt Första veckan svalde vi med öl efter öl diskutera om allt mellan himmel och jord vänskapen föds Sitter på mitt rummet och skriver men blir gärna störd Varför jag ens svara på det inlägget är för mig ett mysterium.
Det är bra bro! Du vet att Johannes, Petrus, Kitchu och Drake är stolta! Draaaaaaakääääääääääääääääääääääääääääääää! /Andy T.
soundcloud.com/brormusk/sets
Tack haha ! Säg hej till Johannes från mig!
tackar
det låtar fätt som det brukar det kan man inte säga nått annat om! en bra låt helt enkelt!
var blir den av med högre mp3:a?