fisfestaz- 3 fiskmåsar och en klunk sprit [piss inte kiss bytt namn, så nu har ni ett annat namn å hata ;)jag e fett förskyld med cool ändå.det kommer inte komma så jäkla mycket musik av mej mer, det kommer men inte i en flödande flytning.Länk till http://www.speedyshare.com/883689321.htmlbeatet står jag för, längesen jag gjorde ett, så det låter väl kasst som allt annat.ps.ni som hatar ni kan vända blicken någon annanstans!text:yeah jag e stor som en ris-kakaälskar å sagga ner britts-hakaälskar fitt-saftså tanten sug mitt dick-skaftjag e skit-slappjag älskar sprit-å-rappmedans du gillar ris-å-crackå på porr å alkohol e jag fastdu köper lotter jag köper ett sex packdu köper lotter jag köper ett sex packcigg å alvedon, skål för alkoholsnälla mamma slå mej inte gul å blåjag e ingen tönt, jag e coolast utanför korvkioskenmedans du e värsta torrbollenjag hatar rapp, det e därför jag rapparjag hatar kvinnor, det e därför jag runkar till lesbisk porr å slapparmedans du e blottare å e ute å kuken rastarjag vet att du älskar min musik, den fastnar-juge mej en kast stjärna, jag kastar-nudu får den i benet, å du ramlar-nersluta stå här å svamla-merdu e lika ful som en naken tjock-manmina polare säger smocka-han nocka-hantre fiskmåsar och en klunk spritjag hatar inte livet ändå du står här å luktar skitge mej hela vodkan pleasex2
Macke, han har blivit bättre om du lyssnar noga.. han har insett att man inte ska skriva för långa rader! Och ge grabben lite creds iaf för han har utvecklats!