Sansa - Ubåts färden
yes ny låt uppe, vart själv rätt nöjd, hoppas ni gillar den, peace
Länk till http://www.myspace.com/sansarecords
Intro: yo, det va så här det börja, det va jag, min bror och nån skumm snubbe/ vi va nere på bryggan i spanien, rökte en joint och sådär/ så kom det upp en ubåt från ingenstans och sa att vi skulle komma ombord/ och vi körde på/
Reff: jag är den som lägger upp en ubåt/ jag är den som lägger upp en ubåts låt/ men idag så hände det en grej/ jag fick en ubåtsfärd, what the fuck mayne/
V1: ni ska få veta, vad som hände denna dag/ det var jag, min bror, och ett skumt barn/ jag är en snubbe som har all denna turen/ jag får göra skumma saker, visseligen buren/ ni ska få veta, vad som hände denna dag/ det var jag, min bror, och ett skumt barn/ det är så som stockholmare ska göra/ inte fucka ur, inte banga, aldrig glömma/
V2: det var för ungeför tre år sen/ som vi åkte till spanien, för att slappa men/ det hände massa skumma saker, alla bärde vapen/ what the fuck, vad va dessa saker/ det hände alltid massa olyckor, alla gick på kryckor/ alla hassla tryskor/ men vi sket i vart vi va, för vi e knasbarn/ från stockholms län, barn barn barn/ vi fatta ingenting, men vi va som vi va/ vi gick omkring, på solens strand/ det kändes som om om vi brann/ en morgon skulle vi fiska/ så vi gick till bryggan för att få pippa/ det gick inte så bra, men vi träffa denna karl/ som fiska krabba som ett barn/ det va då som detta hände oss/ denna ubåt kom upp, och sa till oss att festa loss/ så vi gick ombord, och trodde det va fest/ och vi hade rätt, allt blev lätt som en plätt/ och vi fiska till oss så lätt/ vi fatta ingenting men detta va vår schäst/
www.myspace.com/sansarecords
håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
|