P.M.U - D.O.B (Death Of BlogSpot) Nu är D.O.B ute på myspace och youtube.. och vill in ha låten är det bara att adda på msn Http://www.myspace.com/thepmuhttp://www.youtube.com/watch?v=TugnUmQklpsJag gjorde den här låten för att jag är så trött på alla dom här nya bloggarna som syns över hela sverige men säger inte vettigt...PMU:Versenförut vare auto tune sen vart de D.O.Anu är det blogspot nu är man bloggareah dom blir kända på sitt löshårsnackar om allt och alla och syns på the vocie?vad är det jag hör hela dan varje dagnytt smink ny platt tång nu ska hon till stankrillebooi, sofia of sweden, blondinbelladet finns ju fler namn men vilka ska man nämna? kissie har ett fuck face och snackar bull på the voicesen har vi stockholms stolthet våran s.k.a krilleboy"amandavardet" jo det var så hon sa dehennes skratt va så fult att hon vart känd från startentjejen leker kändis, härmat kinza med stilen vem fan kan de va? jo sofia of swedenundra hur hatad jag nu kommer att blidu kan kalla mig för jay z med min nya DOBkillen startar gayblogg, japp han blir kändis och skit hånglar du me killar på för publiciteten amirsläpar upp alla bloggare nu på en gåångska avsluta detta med death of blogspot