I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Punkt Slut - Bonde remix

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2009-09-16 21:53

Punkt Slut - Bonde remix

Remixade låten med Pitbull - Hotel
Hade väldigt tråkigt så vi kickade på grov värmländska..

Korv


farsan går upp mornen - han kliar sig på bongen
sen väcker han sin fruga - hon knyter till hans fluga
han tvättar bort sin fläns ost- till frukost blir det räkost
sen dricker han sitt kaffe - o spiller på sin kagge
sen kammar han sin frilla- o pillar upp en prilla
sen mekkar han en feting - o sen såg han en geting
sen garva han en timma - men nu fan får han skynda
o farsan känner softet - för nu ska han till jobbet

FARSAN FARSAN .. HOLLA ATCHA FARSA

EN SVENSK JÄVLA FARSA ..HOLLA ATCHA FARSA

MORSAN MORSAN.. HOLLA ATCHA MORSA

EN SVENSK JÄVLA MORSA.. HOLLA ATCHA MORSA


din mamma hon e svensk men din pappa är dansk, han brukar rulla runt han sjukt bra balans , men din mamma hon är vig , hon går ner i spagat när hon joddlar med siv , barnen går i skolan, adde o jonar.. båda kör epa , fan va dom e coola , dom lyssnar på rock o dom skiter i brudar , men skit i det deras moppar är gudar, komigen 2 flak varje helg , bara klunka o svälj , supa o slåss , lös snus o bira , nu ska vi fira.. 5 kilo snus , eller mer det får plats , knäck i lurena , 2 kilo bajs i min mat det får duga. det luktar som fan ja när farsan kommer hem, vatt ute med traktorn me gunnar o sven . tjänat en krona, ska vi baza me korna?

din din far går upp mornen - han kliar sig på bongen
sen väcker han sin fruga - hon knyter till hans fluga
han tvättar bort sin fläns ost- till frukost blir det räkost
sen dricker han sitt kaffe - o spiller på sin kagge
sen kammar han sin frilla- o pillar upp en prilla
sen mekkar han en feting - o sen såg han en geting
sen garva han en timma - men nu fan får han skynda
o farsan känner softet - för nu ska han till jobbet

Mäter bajs i kilo och hekto, sitter med bira o dunkar till techno. 2 grader kallt, jag sover i tält, fossan skicka ut mig fyfasen va snällt. Jag är en riktig hårding, önskar nån gång att jag köper hårley, cykeln är dyr och fickan är slapp, snodde det mesta från tippen en natt, ska jag bygga den själv, fossan blev sur o han gav mig en smäll. Lanar med grabbarna typ hela natten, på dagen har jag incest med brossan o katten. Ska jag färga håre, för snart går droppen, blir retad i skolan för orange färg på snoppen. föräldrarna är syskon, jag skiter i vilket, ganska pinsamt, men det äru tyst om



PEACE

Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep