[Video] Onenight - Fyra minuter freestyle på Run This Town
Mojizzle lägger sin rap utan avbrott i en fyra minuters freestyle på Jay Zs Run This Town-beats! Detta blir det sista youtube-släppet från skivan MixTape ManiacS som planeras släppas i slutet av detta år! Checka in skiten och låt oss höra vad ni tycker! (Inlägget ändrat av T-M-K 2009-09-18 01:54:51)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kallar du det där för en video?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okey, bildspel om det passar bättre för dig? Kommentera låten istället för att hänga upp dig på petitesser
ingen aning om vem han är, men snubben har en bra bit kvar tills han flowar så att det känns skönt att lyssna på. accenten kändes udda också, inget fel med accent förvisso såvida det inte är en tydligt påtvingad.
http://www.kalvinhiphop.com
That's just how I speak, jag vill inte framstå som en amerikan. I'm a Nigerian boy. Varför tror alla att man måste låta som en amerikan om man rappar?? Hip-hop is Universal...Vill jag låta som en amerikan kan jag göra det. But i'm just bein myself and doin my own thang.
Jag tyckte att det lät fett! Keep up!
http://www.johnlemon.se - varje dag
Tycker det låter sjukt nice! Och det där med accenten är ju grymt charmigt. Vad mer har du på gång?
riktigt fet!
"Visst är det vackert.."
Inget som har sagt att du måste låta som en amerikan? Du vill låta som en svensk som rappar på engelska?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
JohnLemon: Khattar! Kolla in våra grejer på youtube... SooSoo: shläääk sistah! Roligt att du gillar det. Vi har ju promotat Mojizzles mixtape, MixTape ManiacS som kommer släppas inom årets slut. Därefter kommer ett albumsläpp. Allt material, både skivan och mixtapet är mer eller mindre klart. Vi ska dessutom köra en del spelningar i höst/vinter... Och sist: videosläpp. Två riktigt tunga videos kommer släppas inom kort! CorePhase: Ajaib mannen! Kolla in resten av våra grejer som vi har lagt ut... Zoom-Zoom: Mojizzle wanna rap like Mojizzey do! Om du lyssnar på låten och spolar dig fram till 2:36 typ, så kommer du höra vad han säger. Fuck it, jag kan skriva det åt dig om du vill: Im tryin be tha man, while u tryin a be like Jay-Z, nigguh is u crazy? Dont u know that u can never be like Jay. Im here to rep ma self I aint talkin bout HOV! Han försöker inte låta som en amerikan, inte som en svensk eller som en kongoles ens. Han frsöker bara göra SIN egen grej!
Ny låt uppe. Vi skriver i denna tråd eftersom vi blivit cencurerade på slutet. De nya inläggen blir bortplockade. Besök vår nya blogg för mer info:
Länk till bloggen
http://oneight.wordpress.com Mojizzle - Dom Fattar Ingenting
Låten kommer finnas med på Mojizzles mixtape; MixTape ManiacS, där ett flertal artister kommer medverka: Kaanquest, (Allyawan kommer eventuellt finnas med på en av låtarna, men då låten är på egna beats överväger vi att släppa den på ALBUMET The Dosage II). Mixtapet gästas även av Mr Loco från L.A - True West Side Soldier!
På albumet kommer ytterligare artister höras, som än så länge hålls hemligt. Men en sak kan vi nämna. Kevin Gilliam aka Battlecat som bland annat proddat The Game, Snoop Dogg och Xzibit har producerat två spår på The Dosage II
Free Master T, Dugle, CC EXP, K-Slice, och Lil-J. Fuck bubbel gum rap och dess största förespråkare på Whoa!
nigger nigger nigger ?
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Vad vill du säga white bway
Sluta, jag blir ledsen :(
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
vad vill du komma fram till... att du gör musik som grundades av svarta och trots det är rasist?
va ?? jag är inte rasist :O jag menade bara att du säger nigger mycket i din freestyle :)
Okej, det skulle underlätta om du förtydligar sånt. LÄtt at missförstå, speciellt överett forum. Störde det dig att jag använder ordet ofta, eller tyckte du freestylen var g? Kolla den svenska låten som jag postade i samma tråd och komentera
freestylen va riktigt nice :) ska checka den andra :D
Grymt mannen, inväntar respons
c'mon folks lyssna på den nya svenska låten
Jag digga den på engelska mer.. Lite udda men det lät sjukt fet ... Bra gjort, :) Kolla gära in min myspace och säg vad ni tycker ! :) www.Myspace.com/Lukaz0411 Peace / L.
damn vad du använder ordet nigga ofta diggar inte
om jag skulle rappa på engelska skulle jag aldrig använda det ordet även om jag är svart så
lägg ner nigga användadet
engelska låten lät helt okej. nice
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
TJena. Självfallet, den svenska rappen är ju inte vår grej egentligen. Det är mer på skoj som vi kör på svenska. NI hör en låt och säger att Mojizzle ska lägga ner "nigga-grejen"? Peace