www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Gillade låten "Confessions" riktigt mycket, ska bli kul att höra denna :)
http://stcmusic.se/
Låter rätt najs! wizdom, har inte diggat dig så mkt när du kört på svenska, tkr du låter bättre på den här när du kickar engelska. Refrängen föll inte i smaken, men den var okej. vers 2: var chill, rösten var skön. vers 3: La det bra, snäppet under vers 2. vers 2 var skönast tkr jag. Peyz.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
änglalik va bra, resten inte bra. Puss
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Citat "och sen att han hotar resten av befolkningen (som hatar, tar d som resten av befolkningen) med ett hagelgevär gör heller inte saken i fråga någon stor tjänst" Slut citat. - Okänd
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
GRYmt jobbat fet feeling på låten galet soft wisdom och alla sköna grabbar ängla sam riktigt tungt soft flow jag diggar fortsätt rocka för hela livet ref tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack gubbar kul att ni gillar! :) TFC, tar inte ens åt mej av ditt prat.
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
låter tungt de här gubbar, förlåt för att ja va seg:/ men men joinar nästa om inte jag är lika seg då såklart:)
vers 3 va klart bäst, sjukt tung, vers två va oxå okej :) men jag gillade inte riktigt uttalet på wizdom men flowet va bra å så men ah öva på uttalet så blir de fett !! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar! Sam text: Im walkin down a street, headphones in my ears Im not payin attention to those 3 guys drinkin beers but suddenly i get a blow to my head there's blood everywhere and im feelin so scared they punch and they kick while im still on the ground i smell their hate in the air right before im passin out it's beacause of my style and the songs i record man the things that dont kill u only makes you stronger there's to many haters puttin sticks in our wheels what we do is our lifestyle and this shit is for real the only reason that we have a smile on our lips is beacause in a couple of years you'll be eatin our shit and as i raise my voice i'll show u im serious my crew is droppin bombs while your actin delirious keep talkin about things that you shouldnt say loud and bitch trust me, i'll be there shuttin your mouth
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Grymt lagt allihop Peace!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Wizdom's text: I've got 'em haters all over me - I wanna grab a shotgun and scream "Get out of my property!" - Respect me, respect how I hustle - Respect me, like you're respecting my knuckles - Oh man! I'm sick of this gossip - People belivin' this shit? I think they have lost it - How can you say that? It's chockin! - Tell me you "love me" but with other you drop it - Notice this, have I lost all of my hunger? - No studip! You're makin' me stronger - I will never stop - I will keep fighting - On my way to the top - I will keep fighting - I will never give up - I will keep fighting - So whatever you say - I will keep fighting - And whatever you say, Im sick of 'em haters - Ain't nothing better than me so say what you wanna say man! -
Låten var skön, Men man hör att engelskan inte sitter 100% Man hör att ni kör på svenska i vanliga fall! Men som sagt! SKÖN var den!
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Riktigt najs! Det här ska ni ha props för!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
tung låt alla la det nice, men extra kritik till änglalik...vad ja tycker så ska du fortsätta med engelskan...ditt uttal är bra men det kan bli bättre så fortsätt köra på engelska, grym röst att lyssna på! Keep it up boys!
Tack så mkt allihopa, vet inte vart Änglalik håller hus men han uppar säkert sin text sen också. Någon mer som har något trevligt/otrevligt att säga? :)
här håller jag hus, haha här kommer min text!Änglalik: until the day i D.I.E imma stay true myself be whatever i wanna be capiche when ya see me on the streets just holla at cha boy you know n all them haters wanna copy my fantastic flow so listen up n never mind my setbacks ever since i were i little child yea ive been strapped with my words n my music n i find it amusing that people try to fool me overkill's the movement yeah you talk the talk its like im the only one here that can walk the walk so imma keep grindin until the day im on the top of the world n my crew is gettin paid cuz i would die for my rap i would ride for my rap i would grind i would fly i would die for this crap so now you know perpetratiors n inverstigators yeah i aint got none of love for them haters
lät riktigt fett faktist ! ärligt tycker jag ni ska spola svenskan och satsa på engelska ! peace :)
fet låt rakt igenom mannar :) änglalik var grymt bra i denna, extra propps.
Tackar! Roligt att ni diggar.
Inga fler?
En sista upp på denna!
Låter bra, tycker dock verserna va låga om man jämför med versen, känns som verserna sjönk in lite i beatet ibland så det blev små svårt att höra. Hur som helst en rätt bra låt.
Om man jämför med reffen* inte versen ^^
Fet låt :)