Bara för du står mig närmast lägger jag en kommentar på varje låt :). 1: Vid pipan. Tycker denna låten är riktigt soft, minns när langa beatet och vi skrev skiten på en dag och stack till studion och fixa ihop den, blev riktigt nöjd fan.. 2: Samma gammla. Tycker marke droppar det fetaste här, soft röst, text och grymt flow. Tay tay är ochså bra, men sjunker lite gämfört med vad han brukar.. Simon jag tycker du fick till det fett, bra text, bra röstläge och bra flow. Bobbo vad sådär, har hört bättre men absolut inget att klaga på. 3: Jag ser det. Självklart är refrängen av Söder bäst här, diggar verkligen refrängen.. Simon du fick till en riktigt soooft röst, men du har laggt fetare.. Dns är det heller inget fel på, några flowmissar någonstans men annars helt perfekt.. 4: Brukar vara ledig. Är en av dom jag diggar mest på skivan, trofast lägger det så galet i låten. Refrängen av dig simon höjjer låten mycket, riktigt riktigt tungt, därimot några flowmissar i versen, men annars grym text och flow. 5: Så vad händer. Minns att det var den första du spela in till skivan, men har diggat den sen dess, du fick till denna låten riktigt bra, allting är perfekt i denna låten.. 6: Titta dig runt. Tycker vi fick till denna bra ochså, refrängen av dig simon är sjukt bra i denna.. Därimot är jag inte precis nöjd med min vers, haha! 7: Okrönt kung #1: Eftersom den är gammal diggar jag itne den längre, men köza lägger det fetast i den! 8: Okrönt kung #2: Nja, tyvärr tycker jag första blev bättre än denna, men Marke, antagonisten lägger det ganska fett, men det kunde varit bättre. Jao, du lyckades få till skivan riktigt bra.. Fortsätt såhär man! / Jikke
Från södra sidan - EP ute snart!