det var helt okej. håller med de övriga om autotune dock
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Tack så mtk:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Toastare
2009-09-10 10:24
det här var ingenting speciellt. simpel text, tråkigt beatet, riktigt tråkig låt helt enkelt, sorry. har du inte gjort sånna här låtar i typ 5-6 år nu? blir du aldrig trött? diggar icke autotune heller
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
tänkte kolla vart har ni fått beatet i från? låter exakt likadant som de ja prodda förra året. precis.l.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Good mayn, Peace Unique Norway
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helskön låt med helskön text
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Allmänt: Jag är en av dom som verkligen gillar dina lugnare/känslosamma låtar. Jag är också en av dom som tycker att autotune är rätt gött om man använder det på rätt sätt. I denna låt gör du det både och. Jag älskar mixningen på refrängen men hade gärna hört en mindre mixad vers. Jag är ganska kass på vad allt heter men det känns som det är Autotune även på versen? Gillar din röst så skarpt ändå när du kör såhär laidback så tror versen hade mått bra utan den mixningen (vad det nu var). Tycker dock att adlibsen som ligger igenom nästan hela låten är lite små söta. Störde mig först på dom men nu efter ett par lyssningar så gillar jag dom.Beatet: Ganska simpelt, men passande. Inte så mycket att säga.Texten Jag tycker det är svårt att visa sin talang i en sån här text. Det finns redan 100 000 låtar och det blir samma rim om och om igen. Men jag tycker du lyckas bra, det blir inte för simpelt. " Du är mitt liv du är luften jag andas, jag saknar alla våra stunder tillsammans "'' Den meningen är briljant. Varför? Jo för att ALLA rimmar med tillsammans/andas och inte tvärt om som du har gjort. Sen låter det extra bra med luften/stunder innan också. Det är lite det jag menar, det är sånt här som skiljer den här texten från andra låtar som är nästan likadan.Övrigt: Med mindre mixade verser, och om Motti hade tagit sig tid och lagt en till vers hade detta kunnat bli en fjortissucce. Och det är inget negativt med den bemärkelsen i mina ögon. Det saknas lite för att jag ska slänga in låten på MP3n direkt. Men har tankat hem den och den ligger just nu i spellistan i winamp, ska bli intressant hur det känns efter ett par lyssningar. Det är på gränsen att jag ska orka koppla in mp3n (kanske 1 av 300 låtar som läggs upp på whoa platsar för detta) Nu får ni säga hur mycket ni vill att jag slickar röv och kommenterar för mycket men ja, jag slickar faktiskt röv. Anledningen till att jag lägger ner sådan tid på en sån här kommentar är för att jag helt enkelt älskar hans lugna låtar och om jag så kan bidra med MINSTA lilla så är jag grymt nöjd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj , hörde denna låten fast med motti för 1år sen
Är du fonkey fresh eller prefection ? Tyckte du va mitt allt va fattigt och din nya stil va nice men nu fattar jag varför du gick till fonkey igen
har lyssnat lite mer på den nu och håller med Qustaph P20 till 99% förstod inte vad han menade med mixningen ^^ detta är verkligen en fett skön låt !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
jag har hört att vissa rader från din vers är snott... laaaaajm om jag får säga det själv, fett kefft! hej
säger flickan som har snott hela sin stil. haha!
Moderator
2009-09-13 22:57
haha vadå snott? vad yrar du om? tack peeps, och speciellt tack till Qustaph P20 för den utförliga kritiken, fett! juiz.. kanske för låten är ifrån just förra året, i Januari för att vara exakt, hehe!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
anna_m_maria jag har inte snott min stil, jag har en egen din pajjasPerfektion P22 ja vissa rader från din vers har tydligen motti skrivit? :S
Moderator
2009-09-13 23:14
ja dom två första barsen e mottis.. eftersom vi skulle öppna våra verser likadant, de han som skrivit refrängen också!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion P22 okej då förstår jag :)
Har för mig att jag har reccat en reff till denna hemma hos kaggen.. Beatet är mysigt, texten är bra.. en rad fick mig att tänka på "luften jag andas", ska vi göra nått av den eller? Åter till denna tracken, jag får allergi av all autotuner snart alltså.. :P Du känner mig, hatar på den där grejen oavsett vem som använder den, haha! Du kan göra så feta låtar utan den där grejen, PLUS att det är lite 2008 att kicka med.. Skönt att se att det kommer grejer från ditt håll.. Till alla andra: K.I.M.M har det! Snart kommer det fet skit..
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Antääh P16 det är bara för att du pumpar tung musik straight outta RG?
riktigt nice :)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Riktigt bra låt! denna dras in i mobil (Y) ;D
Fan Fonky du har fan försvunnit ingen trollhättan mer eller ;) fan börja göra kärlekslåtar det är du bäst på mvh Gazmend Hasani
A-M-C: de anna_m_maria kanske syftar på är att du försöker efterlikna Mickelito? Jag skiter i vilket, men gav dig bara svar på vad ja tror hon menade med att du "snott hela din stil"...Jag talar inte för denne personen.. ^^ Allmän hypotes.. Till låten! ja tycker du gör de bra matte! Ser inget fel med att använda Autotune, förutom att den är förstörd av sånna som använder den på fel sätt, ja var en av dom då ja försökte ha det...Men du gjorde det bra tycker ja. Men bra låt heltenkelt! peace
Tunga grejer här matte, i like!
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
autotune is the shiiiiiieeeet chill mode gör du alltid bäst
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Riktigt skön, skulle vart lite stahlmeister på skiten me ;/