they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Henka på mixen btw!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
detta var riktigt kast men ändå bättre än hans låt. men han tar hem de, Era texter är inte roliga som hans. det jag gillar peejz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bättre än piss_inte_kiss men diggar inte din röst, låter efterbliven.. Mike, är grym för sin ålder, big up. Dock lite fusk att Mike va med på denna.. Men hans del va bra flow mässigt och helt ok text mässigt.. P.I.K Förlorade Beefen (Tack vare Mike).. Eftersom dissar inte går ut på att vara roliga.. Utan mike hade det stått 1-1 ....
att ni är två mot en är bara patetiskt
Aiit, själv tycker jag att han får tänka efter när han namedroppade Mike :)
enligt mig är skiten mad tung, helt klart ni som vann alla hade skönt röstläge, bra flow, nice text å mixen är häärlig :) vi hörs bruuushes. peys /E
var de nå du ville eller ?
grabbar, ni vet nog sj vad Enkiespankie boooi tycker om detta:) fan enligt mig äre den tyngsta diss jag hört av er, den är helt sjuk :) fillson: fan på nått sätt låter de som niklas (fexy) dom 2 första orden i din vers, alltså fet röst! :) mike: jadu, som vanligt kompis, underbart, njuter:) henka: fin mix å reff !=) UPPUPPUPP!!
var de nå du ville eller ?
haha thanks allaScumbeer Patetiskt? Han namedroppa mig i sin diss... Är det då patetiskt att jag svarar? =) Mer nu
Käft
reffen va skön soft att ni ser mej som en "kompis
reffen va skön soft att ni ser mej som en "kompis HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!
054 - KARLSTAD <3
Haha, ;) upp!
henka lyfte låten med sitt lilla inhopp!
håller med chasse =) mike va faktist halv grym big up ! Pz
ait
Thanks folks =)
Tog den här med! Definitivt! Kommer med bättre kritik framöver, har inte tid just nu ^^ Peeze! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så fillson har lyssnat igenom låten nu ,. Tycker röstläget är dubbelt så skönt. lät så fucked förut. fortsätt så . Hör även utveckling på båda två. Diggar reffen faktist. vem lägger den ? Aja båda lät väl ganska bra. ni har en vinst här !
054 - KARLSTAD <3
Tackar! Henka lägger reffen! mer?
Käft
Orkar inte lyssna på nå piss kiss.. men gissar på att ni vann, och pga mike för hans vers var tööng ^^.. Fillson du låter så stel.. försök leka lite med rösten lr va man ska säga :b
Hur mycke knark har du knarkat idag
Mike la de ruggigt . fillson säger som fexy du låter stel lek med rösten så blire tungt :D Reffen va skön. Mike la de bäst bräh
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
helt kasst vet inte vem som vann !!!!!!!
chillin'
varför dissa dom varandra? han piss inte kiss han suger ju pung xD kan ingen göra en diss låt till mig? jag vill med ha beef!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
cuz av någon anledning dissa han Fillson och namedroppa mig :D
Käft
dom tar det ju på allvar! det suger ju.:( piss inte kiss är så kalasbra på att vara rolig så han vinner! puss
mikemikemike P14 tycker dock att det är väldigt överdrivet att lägga så mycket tid över ett namedrop, måste va brist på hype, P.I.K tar hem detta.
I will allways be the same, No mather what!
skönaste fyfan! :) loveit!
hahha seriöst dom som tkr piss inte kiss är bra kan bara ta sig ;O seriöst "han vinner för han har så sköna/roliga texter" inte det musik handlar om? utan man ska rappa/sjunga! det är det som är poängen!
emm3lie F15 Hahahah vaaa? XD Musik handlar väl ändå om att uttrycka sina känslor? Om man sedan gör det bra eller inte är ju bara ett plus -.- Du kan vara hur grym som helst på micken men ha värdelös text och vice versa.. -.- De flesta som fått frågan "vad handlar musik om?" har svarat "det handlar om att uttrycka sina känslor", så det är texten som är viktig.. -.- Tycker jag iaf. / W
haha, fyfan vad jag diggar mike! måste vara sveriges bästa rappare på 13 bast genom tiderna!
Tråkiga texter, najs flow
mike cuz av någon anledning dissa han Fillson Fillson skrev i Piss inte kiss tråd att han ville att piss inte kiss skulle dissa honom..
sen tycker jag även att emm3lie's kommentar var en av dom dummaste på länge..
Jag sa inte att han skulle dissa mig för att jag tiggde om det, utan för att han klagar på att jag e dålig när han e kass själv
men du e ju kass ju fillson men eran diss va bra som låt... 3 mot 1
Sparar och pumpar! lol homopojkar? Jag runkar med fillson *thumbs up*
Blunted in stockholm
homopojkar? Jag runkar med fillson *thumbs up* det var just det han sa när han namedroppade mike
lol skulle inte ens lägga ner tid på han :P mike är rätt bra btw :)
*ERROR*
sen tycker jag även att emm3lie's kommentar var en av dom dummaste på länge.. Wo-wo-woord!
mike mördade, henkas reff lyfte låten en grad, filsson var också bra:)
We make rap, but we live hiphop
homopojkar? Jag runkar med fillson *thumbs up* Det var precis det han sa i sin diss mannen.
pisskiss
du runkar med mike till låten boten anna eller vad fan det var...
jaaag
jag, runkar med fillson? Kompis DU runkar till mig
Ta reda på fakta.
Käft
Upp =)
vo gär hejn? upp!