Danke Shöön grappar! =DDDD Texten! Varsågod ;P du kommer bliiiii, inte smal inga plagg, har du kvaa'a'a'ar! och då du seeeer att du är fet! vems fel de e, de e självklart!!! Felix paj! oh aaaay aaaay aayy istället för att laga mat så ta en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy behöver inga vänner för jag käkar Felix paj! oh aaaay aaaay aayy skiter i vars de leder så jag tar en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy njuter av mitt liv för jag käkar Felix paj! en paj (aaay) en paj (ooh) en paj (aaay) en paj (aay) Piii: piii kliver in i köket, alla pajer borde gömma sig käkar dom till frukost, lunch & middag, shit varenda kväll för det är så vi gör, jag och nanaa vi är crazyyyyyyyyyy ser oss äta paj, kan kalla oss för lazyyyyyyyyyyyyy ooh baby, du är kärleken i livet jag hjärta paj!! li-li-lika sant som de e skrivet med en tacopaj, shit jag känner mig så flyy köper 100 stycken till, äter upp dom lika snabbt och alla vet att det är så vi gör det (så vi gör det) jag och nanaa käkar paj, tills vi ligger för döden och ingenting kan stoppa oss, pröva skicka backup vi bara käkar upp er rå med våra vältränade käkar felix paj, svär, made in heaven vi bara tuggar och tuggar, och du vet att de blir mayhem vi sänker standarden. men våran feta vikt vi bara kraschar eran fest, och vi bah tömmer eran frys!!!! Reff: du kommer bliiiii, inte smal inga plagg, har du kvaa'a'a'ar! och då du seeeer att du är fet! vems fel de e. de e självklart!!! Felix paj! oh aaaay aaaay aayy istället för att laga mat så ta en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy behöver inga vänner för jag käkar Felix paj! oh aaaay aaaay aayy skiter i vars de leder så jag tar en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy njuter av mitt liv för jag käkar Felix paj! Nanaa: jag ska nu ta er på en resa, till ett drömpalats du kommer önska att , du också hade en frysbox som va full med felix paj/ men så blir det inte alls det gäller endast piii&nanaa för vi äter tills vi blir lika tjokk som don vitos farfar/ men vi bryr oss inte alls, vi kan gå naken för vi tar oss inte i några plagg det är tragist men vafan/ vem bryr sig, inte vi ? vi är tjokk stolta nanaa&piii(tjokk stolta nanaa&piii) har du testat smaken, många säger smaken är som baken men tro mig det här är som om gud hade valt de/ som sin favoriträtt, och han lyckadesss, jag har aldrig ätit något godare/(det är som att ha sex) vi går upp i vikt, battlar viktväktarna dom har ingen chans, vi kommer ta över världen nu som insekterna/ du förstår , vi ska göra världen tjokk som faeeen skit i vilket, men vi kommer hamna på havvsssbotttteennn/ Reff: du kommer bliiiii, inte smal inga plagg, har du kvaa'a'a'ar! och då du seeeer att du är fet! vems fel de e. de e självklart!!! Felix paj! oh aaaay aaaay aayy istället för att laga mat så ta en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy behöver inga vänner för jag käkar Felix paj! oh aaaay aaaay aayy skiter i vars de leder så jag tar en Felix paj! oh aaaay aaaay aayy njuter av mitt liv för jag käkar Felix paj!
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"