I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nära och bra volym 1

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-09-02 12:44

Nära och bra volym 1

Nära och bra vol.1
tog bort den andra tråden för de är ändringar i skivan
ni kan även lyssna på den på

Länk till http://www.myspace.com/simonhiphopmusic

Eller ladda hem hela skivan här!
Länk till http://www.zshare.net/download/648835586f131ac2/

00. Intro av,Dns,Critical,Gudde & Amsiebrown från Labyrint
01. Vid pipan (ft. Jikke)
02. Samma gamla (ft. Marke,Tay Tay Dat Dude & Bobbo)
03. Jag ser det (ft. Dns & Söder)
04. Brukar vara ledig (ft. Trofast)
05. Så vad händer
06. Titta dig runt (ft. Jikke)
07. Okrönt Kung del 1 (ft. Vigge,JiiM,Köza & Tay Tay Dat Dude)
08. Okrönt kung del 2 (ft. Antagonisten,Niko,Marke & Snicksnack)

ge kritik nu för fan

2009-09-02 16:07
introt - det va fett

vid pipan
- tycker din vers simon är sådär, du har bra tempo o rätt så bra flow men de fattas något kanske är mixningen som låter knas, Men jag rå diggar när du rappar reffen simon , fetaste i denna låten, jikke är med som simons första vers , okej bara , men simons reffe va fetast här

samma gammla - finner inga ord för marke här , han är HELT DÖDLIGT , fetaste jag hört med marke och tay tay that dude gör denna versen oxå helt dödlig , diggar inte din och bobbo lika mkt som tay tay o marke men du va bättre än bobbo MKT BÄTTRE ME HAHA

jag ser det - diggar söders reffe som fan här, din vers simon är bra , men förösk skippa röka och pippan o sånt shit haha hör bara sånt i dina låtar, Dns vers är bäst i låten

Brukar vara ledig - detta va på tiden du la en tung vers haha dom andra suger jämnfört me denna versen du la simon, refrängen är oxå fet , denna har du lyckats med ,
trofast lägger en galen vers på engelska

Så vad händer - denna är okej

Titta dig runt - denna är oxå okej , tycker den handlar om samma sak som dom andra låtarna haha

Okrönt Kung del 1 - tycker denna och samma gammla är fetast ,

Okrönt Kung del 2 - tycker dom förstör beatet haha

men detta borde alla checka , det är bra nivå på låtarna :) blev överraskad på några ,fett broder

2009-09-02 17:21
uppp för denna

2009-09-02 19:00
tack , kul att de gillas iaf :D
mkt mer kommer komma :)