Pinter - Jag leker inget ( DIss anel.s och TBC)
Som vanligt blev jag dissad av några hoekids som verkligen tror dom är råa , men här har ni svaret , ljudet är skit men jag låter raderna tala för själv.
Länk till http://www.speedyshare.com/502943596.html
Vers1: Jag Behöver ingen hjälp för detta sköter jag själv o Anel han leker gangsta så nu möter han eld Fuck daj fuck tbc nu blir ni sönderbankade jag sänker hela ert crew som ett jävla ankare Mannen pass på din rygg nu får du möta kingen jag kommer när du minst anar typ från döda vinkeln anel du blir sänkt så bäst att du vänder hem igen bosanceros han blir ägd som han va benzino o jag va eminem Du snackar hit o dit typ nånting om haram din karriär har fått dödstraff precis som saddam Du e bara sur får någon släppte min diss ti rond fyra jag gissar det va admin så nu blir det skånsk lyra Anel han e förbannad för en liten jävla tävling förjävligt din fitta du blir nergrävd som en grävling men ärligt nu blir ni horor tvångstamatade denna dissen kör över er som långtradare
Ref: Jag behöver ingen chans för jag har redan vunnit om battle e din grej? säg vf du har försvunnit Jag Leker ingenting , du har inte vunnit ronder 11 september mannen det va inga bomber
Vers2: The balkan crew aka tbc e ni me namnet är bajt från the balkan bloods tbb det är klart ni har bajtat för du blir ju bränd hoe bara för att du e bosniak så blir du shi den demko anel du e korkad som en vinflaska och i en soptunna dit kommer du bli kastad jag har en känsla av att ni kommer bara bli fler valpar som dissar mig, så som min hund SITT NER så många nämner mitt namn i såna kassa dissar inget värdigt motstånd bara massa piss huh Skåne sätter punkt och fuckar er för andra gången "vide mo se sine" du vet att det va första ronden jag räknar shi med battlen för att det vore fuckin taskigt tino döda dig d visste man redan i halvtid för om det går förlångt tycker jag att vi bör ses Jag varnar bara en gång ,backa innan d e försent
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|