I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] Va i Helvete Live i Trollhättan

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-28 11:34

[VIDEO] Va i Helvete Live i Trollhättan

Satt och kollade igenom datorn och hittade den här, laddade upp på youtube och tänkte att ni här på whoa också skulle kunna ta del av den.

Låtarna : Tänk Tanken och ett litet extranummer med en remix av våran låt "Rockstar". Dom finns även som mp3 på Länk till http://www.myspace.com/vaihelvete

Om vi vill, Blir du aldrig tightare

2009-08-28 12:17
Såååå jävla fett va de :) ni är sjukt bra live grabbar.. plus kommer bli fett kul 18 september!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-28 13:14
Tungt göbbar / Silver
Silvermusik....

2009-08-28 13:31
fett drag,inte konstigt dom rappar till techno haha,musiken är dansant men rappen i sig är ingen speciel........

2009-08-28 16:01
Mico, jag tycker man kan dömma en låt som en helhet. En bra låt är en bra låt, Titta på petter som varit sveriges "stjärnskott" i si sådär tio år, hans rap är inte särkilt spec heller men han har fortfarande gjort hits.

Tack ni andra :)
Om vi vill, Blir du aldrig tightare

2009-08-28 19:06
jävligt skoj va de iaf,, tjejen som får micken vid typ 1.51 är ju en riktig begåvning

2009-08-29 12:19
Hahahaha Jakob hahahahah! ja tänkte inte på de hahaha!

De va fett å stå där å titta på er bwooois :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral