Rabbiz - Monstret
yea mothafuckaz!!! Här kommer Rabbiz med sin seriemördar musik. Som alltid uppskattas kritik mer än slampiga tjejer. Beatet heter kick it och är jätte coolt. Mixning av Jonas Nånting
Länk till http://www.speedyshare.com/697387372.html
Jag sågar och knullar hålen i liken Lägger kroppsdelar i påsar som dumpas i ruiner Fräta sönder dig, gömma dig i havet som Dexter Jag pissar på lagen och fängelset som Zodiac Killer Har planer på att ge dåliga piller till underåriga flickor Och knulla sönder deras smutsiga blodiga fittor Samtidigt som jag tar tag i deras hals med en hand Och smetar ner deras ansikte med bajs och min sats Det är snart dags, ditt sista andetag kommer strax Och ser du min hårda kuk? Jag kommer till slakt Jag är monstren under sängen på steroider Jag är en säker död som om du hänger med vampyrer Ring 112, spring mot nödutgång Det blir död med tång och dina ögon hamnar i min kalsong Det finns inget du kan göra, när jag vill mörda Det enda du kan göra är att enkelt förgöras
Alla kallar Rabbiz för monstret Är det bara för att jag ser ut som ett? Eller för att jag är Lucifers ondare släkt Som tänder eld på dagiset Och knullar liken och filmar lite xxx Och lägger ut bildbeviset på tanka fett Youtube, x videos och andra hemsidor Och folk skriker, det är bästa sexet jag har sett
Jag är så kall att jag får Satan... Att huttra och skaka som uteliggare på gatan Det där märket som du säger är ett sugmärke Är egentligen rispor av min vän skruvmejseln Och jag kommer tillbaka i natt och tar ditt liv Med hjälp av några flaskor fyllda med ättiksprit Jag är en sjuk person, allt jag tänker på är mord Den senaste jag dödade var min brors svärmor Med min kniv som är min enda och bästa vän För varje bekant och familjemedlem har hälsat på den Jag vill vara med i alla krig och konflikter Jag vill att det sista alla ser är mitt ansikte Jag vill stå mitt i skiten och höra skriken Jag vill se tragedin, kalabaliken och liken Skriva mördar musiken, göra nekrofil erotiken Döda katoliker, kristna och muslimer med kniven
You keep believing, I'll keep evolving
|