Krilloboi jag tappade hakan när vinden gav tjut skriket i massan som folket gav ut jag skrattade ha, varför skrattar jag nu? jag skratta för läkarn sa tiden var slut kan de va rätt och fråga hur du mår tanken av frågan får mig att få sår skratta vid sidan av floden min vän skratta vid tanken att skratta igen jag stannade till och fråga, hur sa? han vände då ryggen, shit vikken dagojj ojj ojjj vilken underlig dag så det går, när man är håård ojj ojjj ojj vilken underlig dag så det går, när man är snåål Krilloboi jag vaknade upp och såg solen i skyn bländade ögat och brände min by jag brände tillbaka med kräm på min hy jag skrattade högt och fick solen att fly jag fattar nu inte har jag någon kraft? tackar och bugar och skrattar i takt jag snubblar i trappen o blir lite tyst jag skrattar nu högt och dagen blir schysst jag kämpar mig upp för att ta de de lugnt tittar i trappen av blodet är tungtKrilloboi sakta i backen vem tror du du e? ta dig i kragen och lek inte mer dansa till taket så det rammlar ner akta på huvet så vi kan bli fler uppa din hand om du känner som jag skutta till basen och tänk nu som jag pappa betalar om du vill ha mat skaka din göt och då skippa ditt prat Där är alla mina delar! Tack till alla som diggar och även dom som inte diggar. härligt att ni tar er tid! :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi