I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem & Lazy - Redo För Tronen Mixtape!

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-24 23:29

Problem & Lazy - Redo För Tronen Mixtape!

Shu alla välbehövande kritiker!

Som några av er vet, så har Jag & Lazy jobbat på ett mixtape under sommaren,
vilket äntligen släpps idag :)

Det var dock tänkt att släppas lite tidigare, men har varit omöjligt när
både jag & Lazy inte pallade ett tag & la hela Projektet på is!
Men jobbade snabbt upp det igen :)

Så här har ni Länk till hela mixtapet :
http://blastermusic.se/Redo_Foer_Tronen_Mixtape.rar

Så vill jag tacka Kurre För Covern & Blaster för länk :)

Släng fingrarna på tangenterna och trixa till en kommentar!
Holla at u'r brr.

Sen upptäckte vi ett litet fel, vi hade glömt lägga in original låten ''Skaka rumpan baby''
så den fick komma såhär vid sidan av alltihop!

http://www.speedyshare.com/754357700.html

Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2009-08-24 23:35
Riktigt tungt mixtape diggade alla låtarna. mest Minnesbild
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Sångare

2009-08-24 23:48
Fan! Satt å vänta på att reffen skulle bli galet fetare på skaka rumpan baby orginal låten :P

Över till tapet! Detta gillas! INTROT! :D Lejonkungen! ^^
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-08-24 23:52
Rätt schysst tape boys, favoriterna blev frihets berövad, back in the days och självklart "redo för tronen" som enligt mig ligger en redig nivå över dom andra musikmässigt.

Lycka till med musiken i framtiden, ska bli kul å höra mer skit från er :)

2 boys som ligger i täten bland rapparna på whoa. Nuff said.

Sov inte whoa.

Fred / M

2009-08-25 00:06
Jag tänker inte lägga dessa kommentarer som kompis propps. Jag ska vara så ärlig jag kan
och lägga mina komentarer precis som jag tycker !:D

1. Intro - Inte mycket att säga, coolt !

2. Minnesbilder - Härlig text och skön inlevelse från båda P regerar ändå denna
låten tycker jag personligen.
SSSSS

3. Hon&Han - Skön feeling i denna låten som fan. Rysig histora, väldigt fint framfört av båda
tycker dock det är synd att ni inte la ngn reff på denna hade vart så mycket softare.

SSSSS

4. Frihetsberövad - Nej, asså hade vart trummor på beatet hade det vart mycket
softare. Utan trummorna fick ni för lite känsla i låten. Diggade faktiskt inte denna.

SSSSS

5. Give me 5 - Nej fy fan! HAHA, nej seriöst denna är ju en klassiker. DunderTUNG och topicen sitter som en stek på en sommar kväll.
Textera är WOOW och flytet är tungt, finns inte mycket man kan hata i denna låten, big up för en av tapets bästa låtar!!!.

SSSSS

6. Dagens ideal - Mjeane, asså för gammal låt för att vara med på plattan tycker jag, bara problems vers som är hyffsat ny och den är soft.
Ut tjatad men ändå soft. Men måste säga NEJ till denna, sorry fast jag själv är med på den haha fail!

SSSSS

07. I can't get it right - Soft, brukar inte gilla engelska lugna låtar men era texter gör jääävligt mycket i denna.
Skönaste hooken på länge. Soft inlevelse och allt. Denna var toppen.

SSSSS

08. Love is blind - Underbar ! Text,flyt,deliverty,mix allt! Klockrena verser och reffen är ju underbar ! Man kan inte hata på den. Big up för Probs första rader
OMG!

SSSSS

09. Skaka rumpan baby - Låten är soft, kanon att sitta o lyssna på när man tar det lugnt men ändå inte vill känna sig deppig! Lite synd att ni missade min
vers men det är chill. Fett

SSSSS

10. Redo för tronen - Här har vi också en av dem tyngsta på tapet. Hårda rader, Hårt flyt med fett bra fantasi, hård rapp ! Tronen är er grabbar.

SSSSS

11. Känner du hatet - kanon, flytet bara knullar allt :D Mixningen är soft osså. Hittar inget fel. Inte mkt att säga. Förutom reffen, hrrm....

SSSS
S

12. Även om - Nej till denna också, jag gillar inte den heller. Vet inte varför no disrespect just honesty :D

SSSSS

13. Ruta ett - Fann bara ett litet fel som gjorde denna låten inte lika soft som jag trodde, det var mixningen faktiskt. Men fett annars.

SSSSS

14. Shadows - Lazys vers är övertung i denna, ditt bästa jag hört ! Problem osså fet, men Lazy knäcker denna. Flyt och allt är kanon!

SSSS
S

15. Back in the days - På denna låten är det Problem som är "tha killah" serii över tung vers från problem, lazy jadå det låter soft det med.
Beatet är soft, och ni flyter fett på det.

SSSS
S

16. Du & Jag - Plattans fetaste låt ! Kan vara för att jag har så goda minnen från den låten "bubbliiie". Lät soft då låter soft nu. Reffen är softast!
Texten är softast! Flytet är softast! låten är softast! hehe du fattar vad jag menar.

SSSSS

17. Inte vårat fel - Soft låt, skönt att slippa den förra förjävliga reffen, problem lägger det mkt tightare(y). Verserna var softa och tighta, linnea imponerade mig
lite extra på denna låten, du är söt bby.

SSSS
S

18. Jag drar, Ha det bra - Robins beat (Y) översoft, big up ! Man kan ju inte bli mer än tårögd när man hör denna! Kärlek på hög nivå, äkta känslor på beat
kan inte bli softare !!! GLÖM INTE MIG <3

SSSSS

19. Outro - Sött :D

20. Bonustrack - Snart är jag kung - Soft, problem sjunger sött, hehe

SSSSS

Nu flyger jag ut ur tråden som ett jet plaaaun!

/Smiley, puss
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-08-25 00:17
Ai broder Problem, eftersom jag vet att detta tagit fukkin long time förtjänar du/ni en grundlig kommentar.

1. Intro: En rolig idé som passar tape-namnet men tycker dock att introt har mycket mer lekfull och happy attityd än innehållet på tapet. Good thinkin' thou!

2. Minnesbild: Kan man annat är ÄLSKA beatet, ärligt talat? Lazy glänser faktiskt till då och då, men tycker jag känner igen någon rad från någon annan i slutet.. Men diggas!
Problem, detta är bland det bästa du lagt fo sho. Flowet och attityden klockrent! Får 8/10 för att det är så jävla synd att ni inte la en reff här :(

3. Hon & Han: Det känns som att studiokvalitén är något sämre på denna än de andra låtarna, dont know why?! Den verkar lite halvklar utan reff och nått litet i verserna som fattas. Lazy tycker jag inte alls om i denna, det är som att du inte menar det du berättar, just keep on. Problem du har skön attityd och verkar mena det du säger som om något liknande skulle ha hänt dig själv, who knows. Får 4/10 för att den bara verkade halvklar..

4. Frihetsberövad: Beatet så fett. Riktigt skön inlevelse och nice text av Lazy. Ekona satt väldigt skönt oftast, men jag måste bara fråga: Kingkong WTF?! Problem har känslan damn. Text tung och allt sveurr. Får 8/10 för fett jobb!

5. Give me five: En riktigt jävla skön låt! Reffrängen på topp fo sho! Problem leverar som om att han vet vad det handlar om, thats what im talkin bout!! Lazy rätt skön faktiskt, skrattade gott åt din flippade text asså, härligt! Det är vid denna punkten i tapet man fattar att ni kan. Får 10/10 sveurr!

6. Dagens Ideal: Fösta snubben skön faktiskt, in a strange way. Reffrängen: killen kan sjunga, sååå jävla bomb! Andra versen tyckte jag va ganska tråkig, inget speciellt i varken röstläge eller text. Problem, riktigt heurlich text, attityd och errthing! Lazy, du verkar mer bry dig om att svänga med rösten än att fånga lyssnaren i berättelsen du berättar, men du gör endå ett bra jobb! Denna får 7/10. (Den hade kunnat få 10/10 om den gjorts med endast första mannen ut och Problem.)

7. I can't get it right: Beatet är jävligt fly. Reffrängen är verkligen gjord by a pro hör man, skön ye. Problem känns bra, men det är som att du är för spänd så att du inte får in samma tunga inlevelse som på svenska.. Lazy kan inte rappa på engelska sorry, du har bad uttal mannen. Tufft att du försöker!

8. Love is blind: Precis som track nr 2, hur kan man inte bli känna beatet? Är så svag för sånna.. Lazy som sakt, diggar inte dig på engelska men denna gången fick du iallafall till känslan. Reffen är mad skön, älskar killens röst. Problem u proved me wrong, du KAN köra på engelska, så bra inget dåligt! Fett, denna får 8/10 pga Problem och reffkillen.

9. Skaka rumpan baby: Första beatet som jag tvärt ogillar, men ni gör det fan rätt bra endå! Lazy, din text och flow tycker jag är kasst här, men vid flowbytet i slutet av versen är det nice. Reffen, mjaaaa vet ej asså.. Problem, det låter som du är typ förkyld i denna? Iaf får du till nån konstigt skönt röstläge som är passar här iallafall och du har fett flow endå. Betyg 6/10

10. Redo för tronen: Intro, haha soft! Problem, hörde något ljud som Shaz brukar köra, men annars såå braaauu man! Reffen, detta är det första jag verkligen GILLAR av Lazy, bra man! Din vers är jävligt chill typ första halvan sen lite ostadig i slutet med nån fucked up konstig ad med. Denna får 9/10 för den är phat.

De resterande 10 tracksen återkommer jag med rapport till imorn. Sleepytime! /Clean
yeee.

2009-08-25 00:33
Ohja satan, tackar, riktigt mkt tack till Smiley & Clean för den hårt, men väl talande kritiken!
Uppskattas riktigt mkt :)

Tack alla andra med för den delen!:)

2009-08-25 02:17
Intro -
haha riktigt sweet!

Minnesbild -
Skön låt som fan, Diggar din del lazy härlig text
dock tycker jag Problem skiner mer på den här med både texten & flowet
Som Clean nämde så är det synd som fan att det inte är någon reff!
hade lyft låten ännu mer.

Hon & Han -
Riktigt skön historia, en grymt härlig låt i sig!
samma här, synd att det inte var någon reff!
Dock mer var det mer inlevelse på Problem i denna!

Frihetsberövad -
Störde mig på ekona rejält faktiskt, en smaksak antar jag.
Texterna går verkligen in, riktigt bra skrivet!

Give Me Five -
Ojojoj, hur ska jag beskriva den här?
Finns inte ord för hur härlig den här är!
LÄTT en av dom bästa låtarna ni gjort!
texterna är underbara ;) (a)
refrängen är orgasm, nej men nära inpå!
riktigt jävla bra gjort!

Dagens Ideal -
Riktigt gammal låt, jag diggar den faktiskt inte
som jag sa på msn, den sänker tapet som fan..
robin kan sjunga, det vet vi alla
men tycker bara problem var den som gjorde de tungt i den här!

I Can't Get It Right -
Hääärligt beat som fan!
Tycker båda ni är mycket bättre på svenska!
Bäst på engelska av er är Problem, enligt mig.
Men härlig låt, dock ingenting som står ut tycker jag

Love Is Blind -
Gillade inte din engelska på den här Lazy :/
dock är texten skön men,
Problems text känns mer genomarbetat och har mer känsla
din engelska här chrille var riktigt skön!
Och som sagt, Robin KAN sjunga! som en gud!

Skaka Rumpan Baby -
Den här låten är riktigt soft!
Dock har jag alltid stört mig på att du bara nämner dig själv i reffen,
men de kanske bara e jag..
Synd att ni inte hade med Smileys vers.
ÄLSKAR problems vers i den här!
Båda lägger det riktigt fett, riktigt skönt!

Redo För Tronen -
åååh, här har vi den tyngsta av dom tyngaste!
Reffen är töööööng!
Problems start aouch, så nice!
Sköna texter som fan!
Flowet sitter precis där det ska! TÖÖÖNGT!
Som smiley sa, Tronen är eran!

Känner du hatet -
Inte lika härlig mixning på den här som dom andra..
Bra gjort, men inte det bästa ni lagt!
Tycker dock Lazy skiner mer än Problem på denna!
Mixningen på reffen? fattar mig inte på den alls.
hade varit bättre utan reff ;)

Även Om -
Tycker den här låten är soft faktiskt,
fast både ni & jag vet att ni kan bättre,
men den är as skön!
Dock gillar jag inte reffen alls faktiskt
lite söt e den, men näe..

Ruta Ett -
Också en av dom fetaste låtarna på tapet!
Feta texter grabbar!
Tycker Lazy skiner mer än Problem i denna!
Något jobbigt med Problems röstläge i hans vers,
vet inte vad.. låter som du tappar luften överallt
Men låten e fet i helhet!

Shadows -
Också en av dom bättre med dig Problem på engelska!
Men som jag sa tidigare tycker jag ni e fetast på svenska
Lazy's vers är skön här också!
Men känns som Problems vers har högre nivå
Diggade faktiskt inte reffen alls här
den känns läskig och psyko

Back in the dayz -
Ni flyter fett på det här,
Lazy's vers är soft, men ingenting speciellt liksom
Problem glänser över Lazy,
riktigt fett från chrille här, riktigt töööngt!

Du & Jag -
FEET REFRÄNG, grymt skönt!
Problems vers är riktigt fet,
skööön feeling i texten!
redan lyssnat sönder den hela veckan!
pgv omständigheterna så hade du kunnat gjort din text bättre
den är soft! men hade kunnat blivit mycket bättre!

Inte Vårat Fel -
Kan ju börja med att jag är onöjd som fan med min vers
accapellan hoppade och jag är sur över låten för de!
men pgv att ni är så söta så va ja bara sur en minut :)
Din vers är skön som fan Lazy!
så sött med skånska från dig!
Refrängen blev tusen gånger bättre nu med Problem på den!

Jag Drar, Ha Det Bra -
Kärlek genom hela låten!
vet vad ni går igenom, en riktigt äkta låt!
finns ingenting ont om den här!
förutom att jag inte diggar beatet alls!

Outro - haha gulligt! ni har era söta idéer ibland ;D

Bonustrack -
haha söt och soft låt!
hööört sången förut!
tycker de e riktigt sweet! hehe ;D

Sammanfattning -
Vet hur mycket tid ni lagt ner på det här!
och det var det värt..
för det blev så jävla fett tycker jag!
vissa låtar var bättre än andra
men i helhet så var det överfett!
mycket högre nivå än dom flesta här!
och ni har utvecklats som satan grabbar!
var stolta över det här!
Puss! kärlek!
/ Vi ses i Bubblan <3
music is something u do, style is something u've got!

2009-08-25 12:25
Tack så oerhört mkt linnea :D<3 ses i bubblan :D

2009-08-25 12:34
yes jag ska lägga tyngre kommentar senare ikväll tankade min fick bara 1 till 8 track så ska tanka igen o lyssna än så länge e Frihetsberövad den softaste (Y) peace

2009-08-25 13:12
Introt - Hehe gulligt !

Minnesbild - Tråkigt att ni använde diamanttårar av o12 som han redan gjort mycket mycket fett ! annars var det väl helt okej

Hon & Han - Fett med hur ni byter ord i verserna, låter mycket bra! Men, ganska tråkigt beat tycker jag.

Frihetsberövad - Alldeles för lågt beat för er, enligt min smak. Men cool text!

Give me five - Fett rakt igenom! Svängig som fan, låter bara riktigt skönt, refrängen är det allra fetaste.

Dagens ideal - Första snubben la de riktigt tungt, refrängen va inte så bra, andra versen var helt okej, problem la det fetast !

I can´t get it right - Introt lät inte bra alls, refrängen va riktigt skön, fet röst. Lazy du droppar det mycket bättre på engelska, lite skit med uttalet men de tar sej, låten var riktigt bra i överlag.

Love is blind - Riktigt fett lägger du det lazy ! refrängen var jävligt skön, passar grymt in, Problems vers diggades inte.

Skaka rumpan baby - Shake that ass on me =), lät fett rakt igenom !

Redo för tronen - Diggar refrängen och problems vers grymt mycket, låten sjunker lite på lazys vers. Men garanterat den fetaste låten på tapet.

Känner du hatet - Riktigt played out beat tänkte jag först, men ni gjorde det annorlunda och riktigt bra!

Även om - Finns inte mycket att säga, ganska lik dom flesta kärleks låtar på whoa, men men helt okej!

Ruta ett - Samma med den här som ja skrev på även om.

Shadows - Introt lät grymt jävla coolt, problem har ju sagt att ja inte gillar din engelska, men här lyckades du bra! Lazy la det också grymt. Fet låt som kommer sparas!

Back in the days - Sånt jävla härligt beat man blir verkligen glad av det, ni la det grymt skönt båda, härligt flow av lazy där i första versen, tungt grabbar !

Du & Jag - Refrängen var riktigt lyckad! men diggades bara då i första reffen, sen sjönk den mer och mer tyvärr.

Inte vårat fel - Lazy rappar skånska :P hehe det lät coolt, refrängen lät riktigt skön! linneanord diggas inte.

Jag drar, Ha det bra - Här lyckades ni få till det hyffsat bra på ett sånt kärleks beat eller vad man ska säga, men inget jätte bra, men helt okej!

Outro - Haha outrot var tvärfett :P

Bonustrack - Haha coolt beat, men så dålig kvalité på det, de var synd, skön cover också :P fett avslut på det hela! Fortsätt spotta! peace

// salomon
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-08-25 13:55
Tack för alla Kommentarer ! (:

2009-08-25 17:09
meeer !!! :D<3

2009-08-25 17:38
skit bra verkligen! jag suger på långa kommentarer och så, men jag diggar allt skarpt!! värd mycker fler kommentarer! men de kommer nog mot kvällen skulle jag tro :D puss
Rappare

2009-08-25 21:14
Båda ni överraskar mig med detta mixtape!

Vissa låtar är bättre än andra ( som det brukar vara )

Jag är riktigt stolt över er. Denna är värd att uppas.
fosho

2009-08-25 21:23
detta är väldigt illa, ni borde haft dubbelt antal kommentarer vid det här laget!
skärp er nu whoa!

2009-08-25 21:39
Mycket bra gjort grabbar :)!
www.myspace.com/enjoykarlstad

2009-08-25 22:52
Tack så mkt grabbar :)!

Lyssna på Cameleon gräbs (a)
Holla @ u'r brr.

2009-08-26 10:14

2009-08-26 13:18
tankar det just nu, återkommer senare!

2009-08-26 14:33
Give me five va bra, tkr dock våran mary jane låt va bättre problem hahah, nej då:)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop

2009-08-26 14:42
ja fan de fanns ett par godbitar på detta tape... kul! good jobb :)
har lite brådis så hinner inte recensera alla låtar som man faktiskt kanske borde för att göra en rättvis bedömning men helhets intrycket e fett som fan...

big up
Jorå satte...

2009-08-26 14:44
Ajjt, ska bli kul höra vad du tycker villy :) tack kingkong kul det diggas !!!! =)

2009-08-26 15:22
Jag gillade detta faktiskt ! fett! peace
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-08-26 18:27
danke ! :)

2009-08-26 18:46
Ska börja med och säga att det är schysst att ni tog med mitt track fastän vi inte är bff's direkt. Sen ska jag säga att jag tycker det är dålig stil, rakt av töntigt, av Smiley och Linneanord och skriva att refrängen inte är bra. Jag VET att det är för att det är jag :p Det är inte det att jag bryr mig, men bara för vi är osams liksom, vad är det för stil? :p Men sen kanske ni tycker det :) Fine! Men ni förstår min poäng. Bra mixtape annars killar, har inte hunnit lyssna alla än men har ju redan hört de flesta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-26 22:46
upp ! =)

2009-08-27 14:36
upp ! :O

2009-08-27 16:16
UPP xD

2009-08-27 17:22
Whoa har dött känns det som, tack för alla kommentarer iaf!
Villyy! Väntar still ;)
Rappare

2009-08-27 18:58
Kommer med en mer utförlig kommentar när jag har tid boys, har bränt ut skivan och lyssnar i bilen när jag glider omkring :) Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2009-08-27 22:38
Haha soft brr :D takc

2009-08-28 12:42
Upp!

2009-08-28 15:11
sjukt nice boys :D

10/10

sov inte på denna whoa

Rappare

2009-08-28 15:20
diggar dem mesta låtarna fast vissa hade konstig mixning , give me five va fan sköönast !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-08-28 17:31
tack ! :D upp !

Rappare

2009-08-28 20:16
Intro -
Roligt intro grabbar :)

Minnesbild -
Skönt beat, lazy flyter skönt, texten var tight och jag älskar uttalet på "molnen", synd att det inte var någon refräng boys. Problem är sjukt nice, allt är klockrent! Mixningen var hyfsad!

Hon & Han -
Mixningen är ärligt det sämsta jag någonsin hört tyvärr :( Som jag sa ovan lyssnar jag på skivan i bilen men denna går inte att lyssna på för högtalarna är på väg ut genom taket på grund av den äckliga basen, men låten är sjukt nice om ni hade fixat mixningen! Jag tycker temat är soft och ni har skön inlevelse, bra flyt grabbs! Går inte att klaga på er utan bara på mixningen!

Frihetsberövad -
Skön feeling, bra första vers av lazy, inget att klaga på utom att Problem´s inlevesle är sjukt mycket bättre, han låter ärligt som han gråter när han rapping ;) Gulligt gubben :)
Jag diggar verkligen denna låten, bra jobbet, mixningen lät hyfsad här :)

Give Me Five -
Min favorit låt alltså, jag har inte hört något bättre från er grabbar, problem lyser på himlen här alltså, sjukt tight text och flow, refrängen sjunger jag på när jag åker på jobbet, sväär :) Lightar jag holken och skrattar åt livet, sjukt nice :D Gladare snubbe än jag på väg till jobbet är svårt att hitta i detta land :D Bra jobbat som fan :) Flummig text från Lazy oxå men Prob är mannen här :)

Dagens Ideal -
Inte allt för bra låt, diggar första snubben ganska mycket! Inte Problem och Lazy här men som sagt är denna gammal? :) Snubben som sjunger på refrängen är skön like hell!

I Can't Get It Right -
Diggar inte er på engelska, skönt beat och bra flyt, men engelskan är inte bra :) Men fortsätt jobba på uttalet :) Mixningen går hem hos mig nu :)

Love Is Blind -
Jag har gjort en låt på detta beat oxå, på svenska då :) Diggar inte detta pågrund av engelskan, men jag skrattar gott åt uttalet när jag lyssnar på den i bilen :) Ni är för söta boys :)

Skaka Rumpan Baby -
En av de bästa låtarna på plattan, diggar refrängen och verserna :) Men det låter som Shazam? Refrängen och när lazy säger "HEM" :P Men sjukt bra låt, diggar den like hell!
Bra mixning oxå :) Härligt flyt!

Redo För Tronen -
En av de bästa låtarna på plattan, älskar hela låten! Men det låter som Shazam Problem? Hahahaha :D Tronen, broder? Aiit, men det är fruktansvärt nice alltså, sköna rader och flytet älskas! :) Bra jobbat på denna, diggar mest Problem på denna men refrängen dödar :)
Bäst mixning på denna :)

Känner du hatet -
Skööööööön låt, diggar denna i depp :) Lite låg acca kanske men bra jobbat :) Härligt flyt och bra texter :) Problem är ett geni :)

Även Om -
Diggar inte lazy i denna alls faktiskt, Problem är över dig här. Refrängen är hyfsad faktiskt :) Ni kan mycket bättre än detta :)

Ruta Ett -
Nja, inte så jätte bra låt men det går att lyssna på den :)

Shadows -
Fortfarande dåligt på engelska :) Svenskan av Lazy låter bättre, diggar den delen :) Bra jobbat Lazy! Tycker inte om refrängen här dock!

Back in the dayz -
Hatar beatet! Bra vers av Lazy och flowet låter nice! Problem däremot, det låter som texten är skriven av Shaaz alltså, sjukt bra text! Jag känner igen texten så mycket, har du skickat den till mig på msn någon gång? :O Låter exakt som Shaz man, ta det som en komplimang :D

Sammanfattning -
Nu måste jag sticka så jag hinner inte kommentera alla låtar men jag diggar skivan, mixningen drar ner helheten så ni får 7/10 :D Peace!!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2009-08-29 11:58
tack så mkt Pojk :D

Haha angående ''back in the dayz-Shaaz'' så måste jag säga att du är riktigt sjuk i huvet :D
har kanske skickat skiten innan men vafan haha :D

Peajs!
Rappare

2009-08-29 13:49
Jag vet att jag är sjuk i huvet :D:D:D:D Men du är fan sjukare som får fram såna texter ;) Puss bror!
www.vidsidanav.com |

2009-08-29 18:56
Tack forslund :D upp !!!

2009-08-29 23:20
Jag orkar verkligen inte kommentera låt för låt om jag ska vara ärlig, haha.

Men jag tycker ni båda utvecklats grovt sen jag hörde er sist!
Give me five va favoriten, tyckte reffrängen på den va tvärfet.

Bra jobbat grabbar och fortsätt kicka!

2009-08-30 10:46
Haha ye, tack allihopa :)
Haha okej Villyy, tack din schlappetask ;)

2009-08-30 11:16
Mixtapet var fett jävla nice grabbar! Diggar mest du och jag, Hon& Han inte vårat fel och give me 5 :P! Sköna reffar tighta flow och sköna texter !
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2009-08-30 12:43
Tack

2009-08-30 17:49
tack upp ! :)

2009-08-30 22:58
Mitt sista upp. tack.

2009-08-31 20:36
Tunga grejer det här bror!!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-08-31 21:40
UPP ! sov inte på denna whoa !
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-08-31 21:48
Tack så mkt Robert, Och tack för uppen (a) :)

2009-08-31 23:51
länken funkar int :/

2009-09-01 00:09
mixtapet var fett jag orkar inte skriva låt för låt, bara FETT upp!! , men gillade inte att ni tog idén minnesbild från XL , eller de känns såå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.