Paragraf12 - Penis fixerad (Chaaban diss)
Lyssna och skratta,
Paragraf12 - Penis fixerad (Chaaban diss)
http://www.speedyshare.com/506451340.html
Det är den tredje dissen mot mig.
Jag har biff mot några från Malmö som dissade mig från ingenstans, riktigt roliga är dom deras anledning till att dissa mig var att jag var kaxig mot en av dem på MSN.
Först dissade Pinter mig med låten "Sa du någonting?"
Jag undrade varför han dissade mig och varför han nämnde min stad?
Han sade till mig att jag hade varit kaxig mot hans kompis Antääh.
Men i alla fall hans diss den var jävligt kass så jag bara ignorerade honom, medan jag ignorerade honom så skrev hans kompisar till mig att jag skulle svara på dissen.
Jag bestämde mig för att göra en låt till en polare som sitter inne i ett ungdomsfängelse (LVU). Låten innehöll 2 verser men jag lade 4 rader som fick Antääh att ta åt sig.
Plötsligt dissade Antääh mig i låten "Jag e vassare".
Sen svarade jag på dem i dissen Vi e bäst med Sizar.
Förra gången så var jag ju "kaxig" mot Antääh så det var just därför Pinter dissade mig, det är allafall det Pinter säger.
Så då var det Pinter som dissade mig först för Antäähs skull.
Dem fick en diss, dem fick kuk i sig och gissa vad dem gör?
Dem kallar in annat folk för att dem behöver hjälp.. Awe, så synd
Deras kompis Paragraf12 blandade sig in i biffen och dissade mig i låten "Penis fixerad". HAHAHAHAHAH, ska jag vara ärlig så var inte Paragraf12 så okej, keffa rader och sånt men fortfarande så tycker jag att han var mycket bättre än Pinter och company.
Som ni hör i låten så har även Paragraf12 inget och säga så han klagar bara på min svenska hela tiden.
Hur länge har Pinter hållt på med musiken????
Är det någon som vet???????
Om ni inte visste så har jag ungefär hållt på med musiken i 5 månader.
Alla kompisar till dem jag har biff mot kommer förmodligen bomba här och sitta och försvara dem, men vet ni vad?
Jag önskar att ni hade kunnat vara ärliga.