I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Filosof - Packar & Drar

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-19 19:22

Filosof - Packar & Drar

Shoo!

detta är det absolut SISTA jag släpper SJÄLV på den här jävla sidan, så jävla efterblivna, ni tankar låtarna 24/7 hur många hundra som helst och inte ens i närheten av hälften kommenterar, fucking dagis!

STIIICK
gör som vanligt, kommentera inte =)
palla faktiskt inte kriga med mixning denna gång ayyde peeys!

Länk till http://www.speedyshare.com/879196826.html

Länk till http://www.filosof-prod.webb.se

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-08-19 19:32
de e sant bror. folk tankar men skriver inte ett jävla skit.... sån dålig stil tycker jag.
Whoa börjar bli som ett dagis exakt som du säger simon!

Kör hårt me dina grejjer och kom någon vart istället för att stanna kvar här!!!!

Till låten. helt okej långt ifrån de bästa du gjort men den sparas på datorn som alla andra :)

Keep it up bror / Liri

2009-08-19 19:47
Tack mannen, det har blivit för mycket här.. folk skickar gästboksinlägg om att kommentera deras låtar liksom, man har aldrig ens sett deras namn i ens tråd nånsin och det är EN sak av flera jag kan slänga upp, tycker det är illa..
så vad jag vet handlar allt om att man får det man ger, men jag har blivit gammal nog att förstå att det är sån jävla skitsnack =) i'm out bror haaala
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!

2009-08-19 20:29
den var fet, gillar ditt flow som fan.

det är ändå folk som lyssnar och det är ju det som är själva meningen, eller? Dock trevligt med kommentarer, men som sagt var, du la det fett som fan på den här.
typ, eller?

2009-08-19 21:38
fet låt av dig filosof, inte det bästa jag hört med dig, men den sparas absolut.
och tyvärr har whoa har blivit ett jävla dagis på senare tid.

2009-08-19 21:42
word på Liridon

den diggas bror

2009-08-19 21:45
Riktigt fett brorshan, fett jävla tung låt, me like so mutch<33333
Bästa hårda låten du gjort bror<3

Pz OuuUT<3333
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-08-19 22:09
riktigt tung !
andra låten jag hör med dig, bara hört dig med herrolsson!
det var grymt bra!

Keep it rollin
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!

2009-08-19 22:28
den är lika fet som sveriges fetaste man asså. sväär
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-08-19 22:42
Låten är tung bror!! Keep it up ! ses utanför! peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-19 23:24
alltid lika tunga låtar! det här diggas!

fortsätt så här!

2009-08-20 00:47
Tung som vanligt simon, öka stegen på skryt. du lägger det riktigt fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-20 09:55
Så där bror. Nu hoppas vi på att whoa tar fram kamen och kammar till sig =)

Bäst brushan

Peace<333
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013

2009-08-20 12:40
tack så mycket grabbar! ni kanske skymtar mig på logiklåtar här om Samzon orkar lägga ut dom, annars nattinatt =)

och mrn no shit, jag vet att skiten lyssnas och sprid, det är inte det som gör mig lack.. jag lägger inte ut låtar här för att skina och få små fjortisar att sprida skiten.. jag vill utväcklas från lyssnarens perspektiv.. jag tycker det jag gör blir bra! spikat annars skulle jag inte slänga upp det överhuvudtaget.. jag anser inte att "bra låt, tng shitt" osv gör mig speciellt mycket bättre inom musik snarare att jag fastnar och sen kommer folk som säger "det låter likadant hela tiden, byt stil" till vilken och vad ska jag förbättra?
aja wtf, detta är mitt sista släpp här iaf fo sure! peeys!

BARA KÄRLEK!

2009-08-20 13:49
låter bra som fan, tycker de är synd att du slutar droppa här/ Klonkiz.
Btw, såg dig på stan i v-ås ;D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Moderator

2009-08-20 14:06
Släpper du en diss mot oss på Whoa asså? Det är ju jävligt ballt.

Dock känns det förjävla skönt att du verkligen utvecklats och tagit till dig den kritiken du fick när jag började lyssna på dig. Använder ett mycket bättre rimschema, rimmar framförallt mycket bättre och säkrare nu. Fetare flow och bättre mixningar har du också lärt dig med tiden. Aldrig gillat dina skrytlåtar faktiskt, men den här la du riktigt överfett. Bästa skrytlåten du gjort kan jag säga direkt såhär.

Men var hittar jag dina låtar i fortsättningen då?
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-08-20 14:53
Klonkarn P18 tack så mycket määin! haha jasså det gjorde du? ska dit om en stund igen! =)

ramuz den är mer riktad mot stroppiga hatare, fjortisrappare som gör musik för fitta, och folk med ett skjysst namn som är för bra för att kika in och droppa nått vettigt i nån annans tråd och önskar att hela världen ska äta ur deras händer =) finns mycket bra folk här på whoa.. har kontakt med en massa artister härifrån varav mer än hälften i min kontaktlista på msn är folk härifrån (också av olika anledningar) men ändå! :D

utväcklingen i sig har väl blivit bättre på dom säker du nämner.. har ju ALLTID kört deppshitt, droger hit och dit, men saker har hänt nu så lagt det livet åt sidan pga flickvän och en annan sak som kommer att komma fram så du kommer förstå varför inom kort =)
så därför är det slut med depp/zuttla låtar och det är liksom det jag mår bäst av att skriva för jag skriver när jag behöver få allt skit ur mig och vafan ska jag köra nu liksom?
finns inget negativt med mitt shitt nu men jag har lite grejer i tankarna som jag tror kommer bli JÄVLIGT fett faktiskt men vi får se :D

du hittar mig på youtube om nån nörd lagt upp mig där, annars har du mig på

www.filosof-prod.webb.se
www.logik-musik.webb.se

:D

2009-08-20 17:56
Riktigt fet, klockren text o flow som vanligt fortsätt man ;D peace / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Skivsamlare

2009-08-20 22:03
Sköön som fan mannen!

2009-08-21 17:49
tack mannar! :D:D

2009-08-21 22:41
fett vännen!
<3
music is something u do, style is something u've got!

2009-08-22 19:14
tack så jäätte möcke :D

2010-03-22 16:12

2010-03-22 16:30
mycket bra låt broder! diggar den som fan!

lycka till i framtiden med allt :D <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2010-03-22 16:37

2010-05-21 23:45
jag vet att det blir en väldigt stor uppning men har du kvar texten?
Lust att lägga ut den?

2010-05-22 00:20
nice mannen :D

Rappare

2010-05-22 09:43
Lägg gärna ut en ny länk också :)

Poet

2010-05-22 10:35