1. Intro: Jag tycker inte att det inte tråkigt. Det va jag tycker. iallafall, din verse är fet och Beatet också. SÅ 8.6/102. Passar inte oss (feat. Miilk) :Vi kan förstå att vi har redan hört den förut. Tyckte fortfarande var det tungaste låt vi någonsin har hört. Så jag ger detta 9.4/103. Två själar : Vi ska förstå att dina bröder betyder mycket för dig. Hoppast att dom har en bra framtid. och för låten, nice lyrics, helt okej beat. Men vi vet att Litanol kan göra bättre. Så jag ger detta 8.2/104. Min stil (feat. Charlotte) : Synd att Toppen kunde inte komma med, Menmen, Bättre lycka nästa gång. Och nu till låten: Jag diggar den andra verse, men lite grant på den första. Och refrängen, Det va helt okej. Hade Toppen varit med så kunde jag ger detta låten 8.8/10. Men p.g.a. va det, så ger jag detta låten 8.1/10. Men fortfarande bra disco låt. ;) 5. Stockholm till Borås (feat. Lex) : För att vara ärligt, så tycker att jag denna är mer dansade musik än "min stil". För att jag diggade verkligen beatet, även din & lex verse. Dte känns om jag vill dansa till den. lol Så betyg till detta låtet ger jag 9.2/10Hela EP: Jag ger din EP 8.4/10! Jag hade önskat att några artister kunde varit med. Hade det varit det, skulle jag ger EP 8.9/10. Men, bättre lycka nästa gång. Så det va min recension till EP här på Whoa.com!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.