asma - stay silent!i (mixtape) SNIPPETS!
På måndag nästa vecka är det dags för asma att släppa sitt efterlängtade ”stay silent!i” mixtape som exklusiv här på Hoodrap. Tills dess så får ni njuta av lite snippets från skivan och håll utkik för intervjun med honom som kommer upp innan veckans slut! Ladda ner snippets här!www.hoodrap.se www.hoodrap.se www.hoodrap.se
Äntligen! Ska bli nice att kolla in detta! =D
Det jag hört hittils låter skitnice, men fan va sega ni är på Hoodrap, ni sa "på torsdag" och den släpps 23, jaja! Bra skit!
bla.
Vi ber om ursäkt för dröjsmålet men det blir bättre nästa gång, tapet kommer att släppas precis 00.00 på måndag!
@ malsorey är detta säkert för 8 gångers skull? @ snippet dags att pumpa den, kommer med edit!
Think of a colour you've never seen.
@ Fedsen Yes, det är säkert! Annars borde jag lägga ner sidan, haha..
@ malsorey indeed! @ snippet var ska jag börja.. Jag tycker att varenda låt verkar tvärfet och du är inte en teletubbies på ena och en hulk på andra, utan du håller kvar vid din stil och det är likadant på riktiga hiphop tapes från usa för att ta ett exempel, pratar man låt för låt så hittade jag nog inte en enda låt som verkar göra mig besviken, rentav tungt som bly! och jag diggar att du har stuckit in en svensk låt också, som att du gjorde det för att inte smulorna till bullen ska bli onöjda heller. nej, det verkar verkligen som du har satt pricken över i'et asma , BIGUP!!!
FYFAN! va det verkar tungt.. bästa du släppt so far :D
Det låter riktigt fett! Har väntat RIKTIGT länge nu på Stay Silent, och efter att ha hört snippets så känns det som att det har varit värt all väntan! Tummen upp!
haft grymt höga förväntningar på detta iomed tiden det tagit att göra, å när jag nu lyssnat på snippet så tror jag verkligen detta kommer bli grymt FETT!
känner att man inte kommer bli besviken, fack vad fett det låter
Stay strong
låter som en ickebesvikelse och värd väntan! detta borde egentligen finnas på whoas förstasida när det släpps imo
upp!
Vi ber om ursäkt för dröjsmålet men det blir bättre nästa gång, tapet kommer att släppas precis 00.00 på måndag ! viktig fråga.
kommer det släppas natten till måndag, eller tisdag?! hoppas du menar till mån!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
ska jag vara ärlig diggade jag inte något av det här.. :/(
@ Dizzy89 Det kommer att släppas 00.00 natten till måndag.
Hade högre förväntningar men ändå som jag skrev åvan "rätt fett". Vissa beats va inget att hänga i granen vilket sänkte låten/arna rätt mkt, men acapellorna va feta på i princip samtliga tracks från Asma`s sida. Vad är det för Shady wannabe 7.15 ?
fett att ni tar er tid att kommentera, för dom som inte är övertygade - lyssna på hela tapet innan ni dömmer det. tack för supporten anyhow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
monsterfett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag längtar som fan haha! Jag vill höra ALLA låtar :)
melly mel
cool, ingen mer som vill kommentera något?
Den tredje sista låten lät riktigt mysig :) Över lag låter det väl proddat osv, men beatsen är inte riktigt min stil, vilket sänker det hela väldigt mkt, tyvärr, men som sagt, vi får se när tapet droppas :)
Låter grymt män, bra jobbat!
soundcloud.com/jerrones
Fan detta är riktigt efterlängtat!! snippets låter helt galna, längtar bara att få dubbelklicka på någon av låtarna!! staaaaaaaay siiiiiiiiiileeeent!!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Snart är det här! Fett... Dock väljer jag att ladda ner den riktiga versionen istället, så man hör full längd på alla tracks på en gång!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
äntligen får man höra något , fifan va bra allt låter. längtar tills man får höra hela låtarna ! låter just nu lika bra som jag trodde ! bra jobbat !
lost in skåne
wrääääp.. upp på detta nu!!
http://www.myspace.com/daaddict
smack this thread uppa!!!
fett. tack peoples!
förresten, var är den där intervjun?
btw, så kommer det en fansite på facebook för Asma, gå in och bli fan, kontakta mig i gb för info. snart är det dags people! peace
http://www.myspace.com/daaddict
yesh, intervju idag tror jag?
yea! för dom som inte sett, kolla intervju på;
HOODRAP
00.00!!!!!
skönt att ni höll erat ord med 00:00
Moderator
2009-08-17 00:08
Usch, var ni sådär jättepetiga nu?
time isn't wasted when you're getting wasted .
så jävla fett!
Från södra sidan - EP ute snart!
Moderator
2009-08-17 00:28
Finns ingen tråd än, har bara lyssnat introt, och usch förihelvete vilka förväntningar jag fick nu. Fetaste introt på länge, usch.
time isn't wasted when you're getting wasted .
finns en tråd i "Svensk hiphop" delen :)
Så enormt jävla bra! bättre än väntat. fortsätt så här så man har nå bra att lyssna på ! pz
Tight shiit päyzzz out !