I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

F.A.L diss till TQmusic

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-12 02:47

F.A.L diss till TQmusic

Tjaa nu är de så här att Tqmusic sa till min tjej kompis att han kunde slakta mig på rappen
så han fick ett litet svar av mig låten tog 4 min att göra så förväntar er inget specielt

peace

Länk till http://www.speedyshare.com/812579220.html

Du vet nog vem

2009-08-12 03:19
min att göra så förväntar er inget specielt

Då är det inte ens värt att lyssna.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-08-12 03:33
Sannt. Det här var undermåligt i bästa fall. Han kommer nog äga dig hårt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-08-12 05:13
Tycker det lät rätt så bra, lite sprak bara.

2009-08-12 11:57
jag pallar inte gör en seriös låt om han inte svarar
och att de sprakar är att beatet var skit lågt och när jag höjde blev de knazz

tack så myclet apli för din kommentar peace på er
UPP!
Du vet nog vem

2009-08-12 12:43
Rimmar man på;
mig
dig
okej

Genom hela låten, då är man ingen rappare.

2009-08-12 13:00
haha okej som sakt låten tog 4 min att göra så förväntar er inget specielt
skrev jag plus att jag freestyla hela skiten men tyck vad du vill HeatoN P25

peace
Du vet nog vem

2009-08-12 13:02
Om du tror du kan knäcka nån med en låt på typ 1½ min så behöver du ett rejält uppvaknande...

Tacka fan för Quicktime, slapp ladda ner skiten för att lyssna :)

Aja, TQ kommer definitivt ta dig, men jag fattar inte varför han ska slösa rader på dig -_-

Och jag vet att min lilla notis nedanför inlägget dissar folk som inte ger konstruktiv kritik, fixa ljudkvallan, raderna, och gör en längre låt så lovar jag att du får konstruktiv kritik :)

Bless!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 13:17
haha som sakt så tog de 4 min att göra men jag fattar att du tycker jag suger
och att de är ondödigt att sleva en låt på 1 min ni får ju tycka vad ni vill :)

om ni tror han kommer äga mig så okej

Här är en låt som han har släppt

så lyssna om ni tycker han e bätttttre
Länk till http://www.speedyshare.com/198697268.html
Du vet nog vem

2009-08-12 13:34
Du säger att det tog dig 4 min att göra, och till vissa säger du att det var freestyle, för det första är det defentivt inte freestyle(har inte lyssnat) men sätter 1 miljon på det. sen skyller du på 4 min för att du igentligen inte kunde komma på nått bättre vid den stunden,.

bless
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-08-12 15:20
Word på Daniiboy.

Och jag vet gott och väl vem TQ är, har hookat låtar med han osv, skillnaden mellan er två är att han har potentialen till att bli en större rappare med lite träning.

Sure, du kan säkerligen träna upp dig du oxå, men med din attityd kommer du börja bli hatad på whoa, precis som Escomuzik (tha riiil gäängzztaa joo nåww)...

Ärligt, släpp inget om du sen myttar om hur du gjorde skiten, och släpp inget om du inte tål kritiken.

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 15:55
jag tål kritiken och jag myttar inte tro vad ni vill okej
att freestyla är inte svår när man lägger freestyle
sen lägger man bara dubbs?

hare bra på er peace usäktar attityden
Du vet nog vem

2009-08-12 16:05
Aja, får se vad TQ tkr, jag leavar den här tråden nu.

Och du är ursäktad för attityden, bara något att tänka på framöver, många som hängt på whoa och haft liknande attityd har försvunnit härifrån hatade, du kan säkerligen träna upp dig och jag påstår inte att jag är bra, men jag tränar..

Sedan så tkr jag att du framöver ska lägga ner mer tid på dina dissar så dom inte blir sågade dirr, hade varit grymt mkt lättare att ge konstruktiv kritik om det fanns något att ge konstruktiv kritik för.

Nu fick du iaf litegrand.

Over n' out!

/ W
Sångare

2009-08-12 16:10
tycker de e skumt att du kan köra två röster på en freestyle. för de första hade inte tagit 4 min att göra de. för du hade varit tvungen att plugga texten du freestyla. Till själva dissen, håller nog inte måttet på mycket faktiskt. haha men ja tycker de e kul att du bara rimmar på 3 grejer ^^ mig, dig, okej. & när du '' rappar '' snabbt låter de mest som. Dubididubidubidi dig ^^
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-08-12 16:49
Sluta hacka på honom, vi har hört att ni tycker han är dålig. Jag har lagt ett x antal låtar med den här killen och jag vet att han kan om han lägger ner lite tid på skrivandet.
Ching ching ching huba baluba

2009-08-12 18:18
JoshaNMusik vad bra att du tycker de :D peace
Du vet nog vem

2009-08-12 19:19
Låten var så fattig så den kan mycket väl kallas freestyle.

Bara min åsikt, Peace!

2009-08-13 01:14
det här lät som vanligt alltså o det du säger i låten är ju långt ifrån sant,
"snacka skit om dig".. pft
aja kasst ska nog langa en diss till dig när förskylningen är över !
Jag kommenterar.

2009-08-13 01:19
o vänta...
känner jag dina polare äns?
Jag kommenterar.

2009-08-13 02:19
sleva diss jag väntar :)
Du vet nog vem

2009-08-13 17:58
klar med diss,
mixning återstår,
Jag kommenterar.