I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heshows & J.L (med Pattek) - 100Gram

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-12 00:10

Heshows & J.L (med Pattek) - 100Gram

Shue här kommer en ny låt av oss!
Hoppas ni diggar!
IFALL ni tankar så ska ni droppa comment!

Vers1: Heshows
Reff: Pattek
Vers2: J.L

LÄNKEN!!!

You don't know what you got, until you lose it.

2009-08-12 00:11
som jag sa på msn, diggade inte riktigt det här, :P
Men go on.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-08-12 00:18
Verserna var rätt okay. Men som jag sa J.L.. reffen är katastrof.. riktigt kass.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-08-12 00:20
Haha hårda ord :( Nämen bra med kritik mannen!

2009-08-12 00:24
Haha, menade inte så. Men reffen förstörde verkligen inte låten. Sen är jag emot droger, så själva temat gör mig lite arg också ;) haha.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-08-12 00:25
Aah okay! Jag respekterar din åsikt :D

meeeeer!

2009-08-12 03:30
yeaaah becknarmusik sånt behöver vi mer av, fet som fan även om refrängen sög. tungt beat också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 03:48
Tycker första killen va tung. J.L va sisådär helt aiit. PatteK du har skön röst men reffen gick inte hem :/
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-08-12 06:02
Nice!

2009-08-12 17:05
det är fett patetiskt med knarkar låtar, speciellt om man inte håller på med sånt själv...
 i'm just a secret

2009-08-12 20:51
:S Denna låten är inte ens värd min kritik, men ärligt, hur gamla är ni???

Upp till var och en vad de håller på med, men att skryta om det.. ? Och att skryta om att sälja?? Langare är äckliga råttor som kan krypa tillbaka till kloaken där de kom ifrån!

Håller med Sakazz! Patetiskt!

Livserfarenhet är bra dock! Men vetifan hur man får livserfarenhet av att röka på, och att langa! Man utvecklas inte!

"ska alltid droppa rader som är fetare än smör" HAHAHAHA! Sämsta ju!

melly mel

2009-08-12 21:05
Langare är äckliga råttor som kan krypa tillbaka till kloaken där de kom ifrån!

Men ändå pumpar flera miljoner musik som är gjord utav Biggie, 50 cent m.m

Tack för kritiken och jag respekterar din åsikt! Denna låt är inte gjord för dig tydligen :)

2009-08-12 21:16
Jag står utanför miljonerna som pumpar musik som hyllar knark! Alla gör sina egna val!

Tack själv!

Alla måste få kunna skriva om det de vill, tycker bara att det är tragiskt att man använder sitt skrivande och möjlighet att släppa musik till detta! Dålig fantasi kanske..? Dåligt intellekt?

melly mel

2009-08-12 21:50
om de är sånt dom håller på med så är de klart dom rappar om det. när folk skriver låtar om att festa klagar ingen. låt dom tjäna pengar förfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 21:54
Killawith3chins sa det bra dom måste ju förfan få rappa om vad dom vill ,

2009-08-12 21:59
sant Killa.. om det är på andras olycka och död man vill tjäna pengar så visst, det får stå för dem, för det är langandet du snackar om antar jag, musiken tjänar de väl inga pengar på :O

Lägger man upp en låt här, har alla rätt att kommentera.. eller klaga eller hur du vill, du som jag.. du på mig, jag på dig!

Kärlek!
melly mel

2009-08-12 22:03
Alla får göra precis vad de vill!

Men lägger man upp en låt, så får man vara beredd på att ta andras ord oxå! Trodde det var meningen med detta forumet :O
melly mel

2009-08-12 22:51
ahhahahha vad folk tjuter, det är en fucking låt gjord på 45minuter,internet collab..
sluta tjuta i tråden istället som snorungar...

/HESHOWS

2009-08-12 23:55
sant Killa.. om det är på andras olycka och död man vill tjäna pengar så visst, det får stå för dem, för det är langandet du snackar om antar jag, musiken tjänar de väl inga pengar på :O

Aa men vad jag förstår så snackar dom om att sälja röka och det har ingen dött av. Dom är bra människor som tar det initiativet och tjänar några tusen på det också. Om dom inte bara snackar skit alltså.

2009-08-13 00:31
Ingen som dött av att sälja? Lever du i verkligheten eller? Hur många som säljer.. säljer bara röka?

Ingen som röker brass dör av brasset! Sant!

Men kolla självmordsstatistiken där, kolla hur många människor som far illa som lever runt en missbrukare, ja även hash! Det är bara att öppna ögonen!

Om dom inte bara snackar skit alltså.

Om man kollar inlägget ovan dig Killa, så verkar det nästan så.. Låten är inte seriös.. verkar det som.. ?

haha jag kanske är jävligt tjurig! Låt mig! :P
melly mel
Rappare

2009-08-13 00:35
sho fan, fet låt. röööööök
gangsta rap made me do it

2009-08-13 00:52
melina c: jo såklart finns det risker med att sälja, men deras risker som säljare skadar ju inga andra OM dom nu skulle vara seriösa. Och det finns många som bara säljer röka, eftersom det finns många områden där man bara kan få tag på brass så säger det sig självt ;)

2009-08-13 01:19
Wizdom:
Bara en liten fråga.. om du är emot droger så borde ju du inte gilla nåt av det din kusin (jacco), samt crew (labyrint) skapar, hehe.

Jao..

2009-08-13 01:39
haha, jag skiter i vilka risker langare tar faktiskt.. oavsett vad de langar! Langare gör enbart det för sin egen skull, inte för att nån annan ska må bra, de skiter i om du dör av det de säljer, bara de tjänar sina pengar, så e det lugnt!
melly mel

2009-08-13 01:51
Alla har sin egna åsikt! Melina har rätt att säga vad hon tycker!
Men kan ni snälla ta resten i eran eller min gästbok!

Ha det bra! / J.L

2009-08-13 14:50
wow its just a fucking song.
Som han säger, alla har sina åsikter.
Aja jag tycker den var skön faktiskt! En av dom bättre låtarna där folk sjunger/rappar om droger osv, annars brukar det bara vara depp-låtar tycker jag ..
 i'm just a secret

2009-08-13 15:54
Tackar :)