hannes - vissa går höger andra vänster
Hejsan nu kommer en ny låt. detta är som vanligt inte rapp utan tal. men texten är välskriven och så :)
Vers 1
hur hanterar vi olika kris situationer har vi inte tron hur finner vi då modet kronan på verket är bevov vi tilldelas jag ser en krona som välter då vi felar min politiska kunskap är ytest liten i mängden därför bär jag bältet för jag ser hur det svänger höger eller vänster vill slå ett slag för mänsklighet är tärningen kastad av eftertenksamhet vill jag käna på det befintliga vi kan konstatera att orsakernas uppkomst är ärftliga livet kan delas in i olika sektioner jag ställer mig upp då allt faller lodrätt finns det måsten utöver det ouppnårliga vandrar mitt i gången räknar årsringar tanken är det första steget till handling behöver löpa mer än en meter för bantning
REFF: du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägar vissa går åt höger andra vänste jag bara vägrar vi är en del av naturens under vandrar min väg fram både glad och munter du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägar vissa går åt höger andra vänste jag bara vägrar vi är en del av naturens under vandrar min väg fram både glad och munter
VERS 2
genom att välja den svårighets grad jag hanterar kan man med tålmodighet sluta reda att utveckla livsviktiga egenskaper är mitt mål det handlar inte om vetenskapen eller mitt påbrå jag vägrar se skeppet kapsejsa mitt ute i ingenstans är härdad att vänja sinnets flyende mark frustration kan uppstå av otilräcklighet har en tändare behöver bara tillräckligt med ved det psykologiska levernet påverkas intuitivt det physiologiska betendet förändrar din nutid att avundas är en känsla av oförmågor är jag handikappad eller har vi oliga förmågor fördummar kan vara befogade tankar att ta avstånd från droger är mitt sätt att andas du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägar vissa går åt höger andra vänster jag vägrar
REFF: du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägar vissa går åt höger andra vänste jag bara vägrar vi är en del av naturens under vandrar min väg fram både glad och munter
du kan kalla mig oklok men jag väljer mina vägar vissa går åt höger andra vänste jag bara vägrar vi är en del av naturens under vandrar min väg fram både glad och munter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|