haha fett, "jag har inte ens dragit några punches bara dragit av dig brallerna och slagit dig på arslet" ahha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt! du åt han !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brb ska ut och fiska med farsgubben
100procent
positivt överaskad på din text i ärlighetens namn, men om melvin tar det här seriöst så får du nog nåt att bita i, men det kanske blir jämt, vi får se! big up till dig iallafall, du la det nice!
typ, eller?
melvin sög .. denna slakta han totalt, "MEELLLLVIIIIIIIINNN" haha ...
Jag kommenterar.
melvin gick från stor pipig kärring till liten pipig flicka ;) HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA De var över fett contra... 100% Propps till dig mannen, han melvin är färsking. Peace & Love
har kollat runt lite.. först till låten. ja känner mej ärligt talat inte så överkörd. detta var i stort sett vad jag hade räknat med, mest me tanke på att 90% av alla rapparna på whoa tävlar med sig själva om att låta som org12 ungefär. refrängen sjungs det falskt i, man hör klipp mitt i verserna, 50% av låten kändes som samma punchline om och om igen, konsten att kunna dra olika rader me fokus på en o samma sak, min röst. du borde satsat på en vers.. nu till kommentarerna i tråden. jag bryr mej mindre om vad ni tycker om min röst, men att vissa påstår att jag "gör nåt" med den börjar ja störa mej på.. den har en mörkare pitch i sej när ja pratar i normal ton men inte mkt, men tar ja i låter de som de låter o passar de inte bryr ja mej inte om det. anna_m_maria: tillhör eliten? hah neej knappast, ja har en lång väg kvar, lär aldrig komma dit ens. jag blir inte hes när ja spelar in mina låtar. och när har ja trott mej lite väl mycket? jag känner folk, både i sverige o utomlands, fråga nån ja känner så får du se hur ja ser på saken. jag har haft tur. utan den turen hade ja säkert oxå fortfarande suttit på whoa o räknat stavelser hahah.. och sist men inte minst för tillfället. vem skulle tacka nej till att boosta sin karriär med en låt tillsammans med ken?! att se ner på en sån sak är ju bara löjligt. all publicitet e bra publicitet. även om 99% av alla som hört mej genom ken låten tycker ja suger, har dom iallafall hört mej, och det är det som e huvudsyftet eller?! att bli hörd, ja förstår mej verkligen inte på mentaliteten på vissa. dock kan ja hålla med om att det är en dålig låt.
www.myspace.com/melvinjunkyard
Är ni seriösa när ni menar att detta e bättre än Melvin? Snubben ligger ju offbeat halva låten... Att Melvin ens lägger ner tid på denna snubben e skumt.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Och om han försöker låta som Org12 det är bättre förebild en gammelsmurf ;)
äsch skitsnack. Förstår det mesta du skrev i din kommentar Melvin, men jag har ALDRIG varit ett fan av organism 12 och influerats av honom. Men publicitetsgrejen, jovisst har du en poäng. Men jag sitter hellre kvar på whoa och småbubblar än att bloi bröstmatad av en större artist, thats for sure. Men det är väl individuellt :) Och till Chanko, nej jag ligger inte offbeat. Jag flowar runt beatet lite ibland för att det inte ska låta så enkelspårigt. Tappar inte takten, jag skapar en egen men följer fortfarande trummorna :)
Aii
bröstmatad, mun mot mun.. asså han har inte gjort mkt för att folk ska lyssna på mej nej, han har gjort EN låt me mej.. visst ja dyker upp på samma mixtapes som honom då o då men va ska ja göra, vi e i samma umgängeskrets, (även fast vi knappt ses så de e inte menat som skryt alls, raka motsatsen i detta fall..) så ja förstår inte varför man hakar upp sej så hårt på en sån grej.. nog om kenta..
www.myspace.com/melvinjunkyard
helt ärligt så blir Melvin rätt jävla krossad nu, kunde inte säga det bättre själv, du blir golvad tjockis.
du äter han så jävla hårt
hahahaha en av dom bästa dissarna jag hört på whoa :)
"Melvin. Jag har inte ens dragit nåra punches, bara dragit av dig brallorna o slagit dig på arslet"
Mycket bättre än melv,
www.myspace.com/litz054
Den va bra ju så ::D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Riktigt bra. Din var bättre än hans första, men som sagt, man vet inte hur hans nästa låt blir, så man ska nog ta det lungt eftersom du inte vunnit ett skit än förutom en rond. Om han svarar det vill säga. Dock undrar jag, släpper du en diss me 8 rader, blir den bättre än hans? ;). Good job ialf, keep it up! Peace! /Gb
låter bra, har inte hört melvins diss, men gillar hans röst mer enligt gamla låtar jag har på datorn.. men du är riktigt duktig contra
Borgan ..
Det är den här stilen jag saknat från dig. Sjukt flippat.
Dra åt helvete!
brrrräääh ouff detta va ritkigt fett mannen! jävligt sköna rader lägger du!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
what can I say? applåder contra ;) applåder...
music is my passion & my only desire
du rappar bara saker om melvins röst fast i 23 olika sammanhang låter det som och ditt flow låter lite otakt ibland.. men refrängen gick att lyssna på.
Jag tror på sanningen och må sanningen finna rättvisa.
TUMMEN UPP BROR!
http://stcmusic.se/
Upp för denna.
Dra åt helvete!
det här är bra
Vem fan pratar du med?
Tjena mevin din lipsill haha. Denna var riktigt fet! big upp för denna!
Ha det fett
Contra Sluta med kompisknullet och var konstruktiv istället. Antääh HAHAHAHA, orkar inte lyssna på han andra Brush! Peaace! du tar hem detta utan att lyssna på han andra:P Tkr bara det såg lite lustigt ut.
Har inget ljud lust nu men ska tanka senare!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Cashflow: Sluta dra upp gamla trådar för fan, inte intresserad om dina åsikter om låten efter att någon lagt ut den för 1-2 årsen. Onödigt