I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Phonografic - Bitch

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-10 07:38

Phonografic - Bitch

Tja!

Här kommer jag med sprillans, "bitch" heter eländet och finns att lyssna på HÄR!!

har även lagt upp en ny version av Want To med mycket mysigare mix på, värt att ta sig en lyssning på!

hatar att tjata men, KOMMENTERA hörni!

Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

2009-08-10 11:37
Vad har du gjort me beatet? :S
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se

2009-08-10 13:02
låten var störtskön, men det låter alldeles för burkigt så att säga...

2009-08-10 13:06
hm, har mixat i ett par lurar, ska lyssna igenom igen och åtgärda :)

leontin

vad är de som båkar i beatet?
Check it.

2009-08-10 15:40
YO!

Tungt man! diggar rapen.. men jag vet inte om det är mixen eller nåt men det låter för mkt.. alltså för mkt ljud på något vis.. beatet låter som om du har mixat med?
jag vet att du vill ha oldschool soundet men om man jämför med dina andra låtar så låter det inte lika konstigt..

//KKV
www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv

2009-08-10 15:53
Ne asså du har ju gjort nått me beatet? För de låter inte som originalet, den låter så långt borta.
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se

2009-08-10 18:23
oj, lyssnade nu med bättre speakers, hade lagt på en asful reverb på mastringen, det är åtgärdat nu och filerna är utbytta på spacen! hoppas de diggas!
Check it.

2009-08-10 23:43
gick in på min spejs och såg att jag hade fått en väldig massa lyssningar, men inte EN ENDA kommentar, lite ledsamt.. om ni inte har någon kritik att ge så är det ändå alltid trevligt med respons!
Check it.

2009-08-11 18:38
sluta sov nu whoa, det var dags att gå upp för länge sen!
Check it.

2009-08-11 21:05

brukar inte direkt gilla fuckabitchlickherltittieandspussy låtar.

men din röst, attityd och ditt flow gillade jag .

små grejer du gjorde i låten som lyfte upp det hela för mig iaf var när du sa ordet "with" i början av låten, lät snyggt . och "its becoming a habit yo" , gillade ditt flow där . haha sen skriken där i bakgrunden av "but its only cause the screamin..." , hörde flera sådana fina egna effekter under låtens gång, det gillas !

fast jag gillade inte den där effekten som är där i början på "you can say..." den störde jag mig bara på första gången jag lyssnade, sen så är den inte lika störande . but still ..

anyways, du har skön stil, fortsätt såhär !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-12 13:34
åh, respons, och trevlig tillochmed!!

jävligt kul att du diggar, jag gillar faktiskt inte heller fuckabitchandlickhertitties låtar men hade precis dumpat min brud och fick en jääävla massa sån inspiration, the lord works in mysterious ways så man ska aldrig neka när de kommer ^^

kul att du gillar effekterna för sånt tkr jag e kul o göra :) jo den där, "you can't say that whiteguy" blev inte riktigt så clean som jag kanske hoppats på, men de va en cool tanke så de fick vara kvar :P

så, nu vill jag att fler följer rebeccajones exempel och kommenterar!!
Check it.

2009-08-13 18:48
tråkigt att så få bryr sig om att skriva något, om ni lyssnar, ge mig lite RESPONS! snälla...
Check it.

2009-08-13 19:22
jag diggar den keep it up man
I ain't a saint B, I aint a god God,
I aint an angel neither but I try hard yall,

2009-08-13 20:51
nice nice, fortsätt med det :)
Check it.

2009-08-14 15:26
PHONOOOO!

Massive!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-14 15:57
POOOOEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!

yä visst ere? :)
Check it.