Berg - En del av mitt hjärta
Har inget och göra så jag lägger upp en låt på denna sidan:P Bara för att se vad folk tycker^^
Länk till http://www.speedyshare.com/466944822.html
Texten till låten!
Jag går fram ett steg men jag backar jag är feg. Tänker på allt det, det som kan hända. Kärleken kommer du äntligen tända. Så hon kan inse att vi hör ihop. För vid hennes sida då är jag klok. När jag egentligen är väldigt dum i huvudet, det är ju vanligt, men det som händer vid henne det är fan ovanligt. För, för varje gång jag är i hennes närhet då känner jag något extra är det kärlek? Vad annars kan det vara? Tjejen kan du svara på alla SMS eller breven du får? För jag vill få tillbaka den känslan som vi hade förut då tiden, tiden alla problem äntligen var helt fucking slut.
En del av mitt hjärta, en del av mitt liv, du kommer alltid vara en del av min tid. För du är tjejen jag alltid drömmer om, tjejen som alla drömmer om att få. (x2)
En del av mitt hjärta, en del av mitt liv.(x4)
En del av mitt hjärta, en del av mitt liv, du kommer alltid vara en del av min tid. För du är tjejen jag alltid drömmer om, tjejen som alla drömmer om att få.(x4)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
|