Pinter ft. Joshmite(2TR) - Minns du? (Sista låten till mitt ex)
Detta var ett måste.... jag var tvungen att släppa en sista låt till mitt ex. skriven på ren känsla, här e den iallafall... släng gärna en kommentar.
Länk till http://www.speedyshare.com/897208498.html
Vers1: Jag kan inte fatta bara tårar rinner jag kollar in i spegeln, där står en sårad kille bara dårar springer från sitt eget hjärta försök se den smärta se vad feghet lärt han här du får som du vill du får en sång till och jag vågar shi den satsa hjärtat en gång till men den som inte satsar kan aldrig vinna men jag har inte vunnit hitills bara låt mig försvinna gräset är alltid grönare på andra sidan men jag har vatt på båda sidor o vandringen va slitsam ännu en gång så har all mat tappat smaken kärleken är rutten jag har bara fackats av den du ska inte bråka, försök o va snäll du har brunnit hela tiden, finns ingen rök utan eld hur ska jag kunna leva med ett rum fullt av minnen när jag e ensam kan jag känna hur du pussar kinden
ref: för jag kan känna hur tåren rinner såren finns men denna dåren springer jag trodde det va min tur men turen den sprack kärlek, fuck den det här e slutet på allt x2
Vers2: jag lovar o svär jag ger upp för livsångest du lovade så mycket men sjöng ändå krigssången alkoholen, smärtan den fick mig att testa den Shit mitt hjärta jag har saknat dig min bästa vän så nu e den här igen för att rädda mig ur knipan allting gick åt pipan mannen det va ganska slitsamt Vi skulle inte offra allt efter allt vi gick igenom men det blev så ändå, så vad e det nu vi ber om ? jag har bytat perspektiv på livet, fuck kärlek fuck världen , allt bara smärtar och så är det elva underbara månader, nu läggs dom bakom alla minnena vi har , det e bara vi som har dom det kan aldrig vara vi du kommer alltid vara älskad min ängel du e bäst och jag e bara sämst huh då kanske vi kan lyckas med ett annat liv här men som sagt du finns alltid i min fantasivärld
Vers3: ingen av oss ville att det skulle bli såhär jag öppnade mitt hjärta o du passerade min barriär jag va alltid där och du fick hela vår kärlek men baby jag svär jag ville dela på världen o efter allt du gjorde stog jag ändå kvar o efter allt du gjorde var jag ändå glad men nu gråter jag som fan varenda jävla dag så från o med nu får det bli säkra drag jag får lämna smärtan bak o jag får kämpa på jag kanske ändras så smärtan dämpas då jag har så jävla många otroligt vackra minnen jag brukade va tacksam men nu tackas ingen för minnena gör ont o mina tårar sakta rinner saknaden är stor o böla är typ allt man hinner jag bränner foton och super bort minnesbilder o den enda lyckan jag hade försvann med virvelvinden
Vers4: jag svär jag önskar dig lycka till i framtiden den skulle vara vår men men nu lämnas allt i den drömmarna vi hade om att bara ta oss dit drömmarna vi hade om att starta en familj ett hus med altan o softa där me våra barn våra drömmar gick i kras o därför sårades jag minns du när vi när vi kysstes första gången minns du när vi skiljdes på perongen eller förra sommaren när vi va ute hela nätter vi borde gjort allt bättre på ett annat sätt men nu gick allt som det gick , jag ber för ett stjärnfall vi va nära o kära ett förhållande i särklass, så e vi säkra för nu finns där ingen väg tillbaka med risk för att bli hatad har jag förlorat min karta jag har ett hål i bröstet o söker himmelriket men så som vi håller på så vinner ingen kriget
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|