JoshaN - Slut lekt ( Billebong, Matte b & Paradis Diss )
Ännu en diss, men denna gången fick paradis vara me ^^
För er som inte fattar så har paradis nyligen slått en kaffekopp i huvet på dekoy/fabbe. Anledning, sur för att fabbe åt han i en diss. ^^ *Manligt*
Jaja, what evaah! Dissen
Beat: Trendsetters Mixning: Jag Rap: Jag
Text:
Inget illa menat, men paradis. Allt som du lägger låter off beat. Shit du gangsta, vill du ha en kaffekopp. Vikken idiot, denna tönten fattar noll. Du beefar, du dissar slåss me feta vapen. Hämta kaffekoppen å ja kör me brödkaveln. Vikken fet click, alla tre lickar dick. Måste passa sig för paradis om han hämtar bestick. Ska du cutta mig, så glöm inte teskeden. Till din kaffekopp så får vi se va ja gör me den. Boom boom bam, paradis steppar in. Lägger freestyle off beat å utan rim. Nivån den har sjunkit på keffa rappare. Matte b billebong å deras egna tattare. Vill du vara me, men fick inte de. Oskar han blir sne, när kuken ligger ner. Ni suger varandras kukar, å sprutar sen i er mun. Ni hukar er ner å slukar å slickar varandras pung. En gång för alla ska ni sänkas totalt. Billebongs ända svar va incest barn. Fet comback dude, pss, nä knappast. Knullar dig i munnen precis som din pappa. Borde gjorde gjort när han knulla din mamma. Men där va så mycke kuk så hon kunde knappt andas. Yes helt rätt, en gangbang hoe. Kukar överallt som me dig, fo shoe. Matte b ska ja köra me dig din slyna. Din mamma får inte kuk för den horan får fitta. Hon bitch i ett fängelse så va ska du göra. Matte sluta skrika, man hör att du vill böla. Din jävla fjant, ska du beefa me fabbe. Kom på något bättre än att rimma på cabbe Me ditt rim förråd, kan ja förstå. Hur de går, när du dissar nån. Nu e de slut, slut lekt era fjantar. Ni viskar ut i sömnen nu att joshan e er pappa.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|