intro: beatet är för långsamt enligt mig.. blev enformigt efter ett tag! du hade kunnat göra ett fetare intro mayn.. lite besviken på öppningen ..
balans: beatet var bull tycker jag! du flyter fett i denna, men texten kunde gjorts bättre mayn .. sången efter första versen är ju inte direkt bra man .. haha ! :P
vem ser oss: beatet är sjukt fett ! hooken är verkligen mästerlig enligt mig! sjukt nice .. fet vers av eddie här också ! fast tycker att chayal tar över denna låten ! den är klockren booys !
höga valörer: haha, denna är ju klockren, rakt av! fet första vers av eddie här .. lite smårolig text ibland! hooken är ändå nice fan .. och här lägger jag väl en godkänd vers antar jag ! denna ska köras på scenen mayn ! :D
dem watch: denna är tung .. beatet är sjukt smooth ! eddie glänser som fan här! du våldtar beatet homebooy! :Dreffen är sjukt tung .. clean dialekt ! fettfett
vem är eddie: denna har jag redan hört några gånger redan! en av dom sämre på tapen tycker jag !
kurragömma: nja, ingenting som jag diggade mayn ! sorry
skrattar bäst som skrattar sist: här visar vi hur det ska gå till .. sjukt nöjd med min vers här .. trodde inte den skulle bli såhär bra .. haha ! och reffen blev ju så jävla klockren! eddie är nice i denna , fast bull att vissa ads-lips inte sitter så bra.. men det var nice ändå! hummel var packad.. haha ! men fet text från dig mayn..
glad som en lärka: en av dom fetaste spåren på tapen! sjukt fet vers eddie startar med .. kaxigt som fan ! hooken är nice, med melinas stämma i bakrunden också .. nicenice! anta dödarf denna .. lätt en av dom bättre verserna på tapen!
slutstation: sjukt fett beat! reffen är nice, med en skön laidback stil .. chayal mördar ju denna så brutalt .. sjukt fet vers från dig man! eddie flyter här .. sjukt nice! fet vers från dig också man .. kul aytt du börjat testa lite nya grejer! =)
tjej problem: nejnej .. denna gillar jag inte alls! hooken är lite små rolig, men inte mer än så! beatet är så sjukt dåligt , sorry man :$
mitt andra jag: denna är rätt skön .. fast diggar inte beatet så mycket!skönt text, och jag fick ändå till hooken rätt nice :)
vilsen: här har du verkligen fått till beatet mayn ! sjukt fett .. haha ! du lägger det nice här .. typ som du brukar! varken bättre eller sämre tycker jag! hooken är fet som fan! melina är alltid tung..
en äkta vän: nja, sådär .. digga inte stilen! beatet var inte så fett .. fast eddie lägger det fett ändå!chayal lägger en fet hook .. du har tung röst mayn!
frimurare: denna är topp 3 på tapen iaf ! denna är så jävla fet .. tungt beat, och hooken är ju så jävla klockrent! eddie har sjukt skön attityd i denna också .. låter kaxigt , precis som att du tar över hela beatet! nice mayn , fortsätt såhär!
din dag idag: haha, sjukt ös i beatet! hade velat kicka på denna också .. rolig hook , med skön stil! haha , feta verser som fan .. som du flyter homiiie ! :D
outro: nja, beatet gillar jag itne alls .. tyvärr så var detta outro ingenting jag höjde ögonbrynen för!men jag tackar för att mitt namn nämndes.. :)
checka min musik också, eddie gästar mig lite ibland också!Länk till http://www.myspace.com/sleezmusiktapen får 8/10 , du vet att du gör det fett mayn ! när ska vi langa ihop någonting? det var fan ett tag sen nu.. hörs sen homebooy !
Peace / S