I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cpsnutt & MissB ft. Hedde - Vi gör vår grej (Första låten)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-29 20:44

Cpsnutt & MissB ft. Hedde - Vi gör vår grej (Första låten)

Tjoo! Här är den första låten jag och MissB gjort, och det gästas av min pojke Hedde! :D

Vers1: Cpsnutt
Vers2: MissB
Vers3: Hedde
Beat: Lil Wayne - Get Money Instrumental
Mix: Hedde

Länk till http://www.speedyshare.com/412230302.html

Lyssna & Kommentera =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 20:50
Cpsnutt & MissB: Rikigt nice låt girls!Ni säkert knäcker dom! lol

Hedde: skön verse som vanligt! ;)

Till låten. 8/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 21:01
Haha Tack..
Woooow! 8/10

2009-07-29 21:06
Kul att äntligen höra dig rappa cpbarn du behöver flyta lite bättre för tycker du stannar upp lite för mycket men du är soft så oroa dig inte...

missb skön röst som fan flöt helt okey BIG UP!

Hedde tungt flow man du satte allt bra tycker jag...

Allt för mig peace !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-07-29 21:36
cpsnutt
rimmar du tillbaka på bråka? extremt monotont flow och känslolöst på det dåliga sättet

missb
flowmissarN. låter verkligen som att det här är ert första försök till så kallad rapp, men men- härja på så får vi ser hur det blir görls

hedde
låter lite tjock på rösten, aningen tillgjort liksom- men klart bättre än görlsen, men jag antar att det har ganska självklara skäl. dock ingen topprestation från dig heller :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-29 21:41
Gillar tjejernas röster men flowet e lite sådär, men träna o de kan bli najs

O Hedde lägger de najs najs najs!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-29 23:26
N_Jack :

Alltså det där var väll inte det roligaste att höra när det verkligen är ens första låt.. istället för sånt kanske man kan höra vad man kan göra bättre...
Hur lät du på din första låt?

Sellish:

Tack så mycket ! :D

2009-07-30 01:31
jag lät faktiskt värre, ärligt talat
på samma sätt (minus inavlade rim), hade också segt och monotont flow som dessutom var jävligt loose- men kritiken finns ju att finna i kommentaren om man är villig att se den;
må så vara att det var klumpigt uttryckt, och det ber jag om ursäkt för- men det jag menar är att du/ni främst bör fokusera på att få till riktiga rim och ett mer naturligt flow
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-30 10:41
Upp..

2009-07-30 16:13
haha bra jobbat girls :) <3

2009-07-30 16:35
tack för commentz dudes !
bla.

2009-07-30 17:18
hehe tungt ;) fyfan asså pinsamaste jag gjort :p
Peace and Love http://bellyy.blogg.se

2009-07-30 21:33
Skäärp dig! Låten är överfet! :)
bla.

2009-07-30 23:40
HAHAHHAHA dock sant ;) bästa brudarna e ju med lixom :D
Peace and Love http://bellyy.blogg.se