Maketo - What goes around.mp3
Maketo - What Goes around.mp3
Kommentera!
Vers 1... ingen verkar fatta nått av språket som jag talar om men ta en titt, jag skapar konst. klassas inte som vanligt folk Jag Skiter i vad ni tycker för jag går min egna väg Jag fyller ut ett blodstycke när jag går i min misär haltar sakta fram mot drömmar jag är han som önskar att komma bort från tunga val till det liv av kunskap och jag vet, att jag ska stå där en, vacker dag så jag tar ett andetag och tar farväl till min gamla grav min rygg har blivit attackerad, men jag ler näre ska passera för jag vet att karman finns, känner de när jag andas in skapat allt, en ensamvarg, har krigat utan änglavakt men jag har alltid varit mig själv i min hemmatrakt jag är en konstnär för rappen är en konst när jag sitter med min penna, skapar budskap för min omvärld det är trångt här, och jag får ständigt knivar i ryggen men jag ser min kämparglöd som har blivit min trygghet
What goes around will come back and slap y'll in the face
comes around, i know that you will face it, get blazed
Vers 2.. jag har aldrig strävat efter något form av Kändisliv det är därför jag sätter pennan i något Negativt och hoppas även att ni tar åt er av allting jag gör för jag kommer kämpa o röra mig fram tills jag dör vissa personer tycker att det jag gör är konstigt men det är även personer som inte fattar nånting har kämpat så länge, jag känner mig som en veteran men kommer även fortsätta, kommer aldrig att lägga av Har alltid kämpat har alltid strävat emot strömmen för att komma till den platsen... till den drömmen Måste börja andas lugnt, måste ta en nypa luft måste fixa kämparglöd tills det hoppet dyker upp.. Väggarna närmar sig sakta men ekot blir starkare svårt att fatta de, att detta händer för en rappare? tankarna går djupare och djupare, en drömvärld där en liten låga från ett ljus kan vara önskvärt
What goes around will come back and slap y'll in the face
comes around, i know that you will face it, get blazed
Vers 3.. försöker skriva för att parera bort attackerna ett fyrkantigt rum, hallucinerar rädslan i kanterna tårarna tränger igenom mina ögonlock ett ekande skrik när dom träffar marken och förstör mitt hopp det kommer närmare, jag känner attacken inpå släpper pennan till slut då mörkret faller från ridån kan äntligen få sätta mina tårar på bläcket du fråga mig hur det går? Det går bara bättre! kommer aldrig ge upp, kommer fortsätta vandra kämpar förtvivlat från alla blodsprängda andar men tar mig ingen vart, finner ingen timme alls till att koppla av och chilla, fuck det har blivit kallt Jag haltar sakta framåt som en levande död gud kasta fjollan i elden och slet fram en thug så kasta vilka regler som helst, fuck denna skrytrapp håll er på plats, kommer som sagt att skaka ytan
Soon in your Fridge, mofo..
|