Daniiboy - Skryt Session [Audio]
ny låt, en skryt session som jag skrev för skoj skull bara, sen blev det kick ändå :)
Text : Daniiboy
Mixning: J.L
Beat: Freebeat
låt: Daniiboy - Skryt Session
Text:
så låt mig presentera, han som kommer att placeras högst upp på toppen, medans du diskvalificeras han Spelade in låten, som aldrig hann bli skriven för han ser saker i syne ,som sedan händer i framtiden För du kan inte gömma dig när daniiboy is back för han ser igenom väggar, som om han spelade med wallhack Han är den sköna killen som gör det galna utflippat med en meters lista på alla BITCHES han pippat han kallar dom för bitches,vissa kallar dom för flickvänner och han gör det dag för dag exakt som en kalender Så bäst för dig att dra, när han kommer till din stad För han knäpper alla er och ändå klarar sig helt oskadd snacka om att bli slaktad,mannen snackar om att bli utskämd han käkar dina vänner och sedan lämnar dig helt utbränd för han är den galna rapparen som landade från ovan att lägga sjuka ryhmes ja, han föddes med den gåvan din tjej valde honom, det borde du ha förstått för han lägger tunga rader som är lika fet som din kropp och du är inte hiphop, och breda kläder är en stil men du rymdes inte i andra även om du vill och du är de wackaste jag hört, så kan du vara tyst för i en ålderstävling skulle din tjej vara yngst för han kommer som en tsunami med sina tunga rader och klarar hela versen medans du tar 8 bars i taget
Pz
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|