I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Ta Det Lugnt Jesper (Svar till JNL)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-28 22:24

Hundsim - Ta Det Lugnt Jesper (Svar till JNL)

JNL tyckte det var en bra idé att dissa mig igen, så jag bestämde mig för att det var en bra idé att än en gång ploga över honom som bara en plogande björn kan.
Vid min sida har jag ingen annan än BeatJoxar'N, andra halvan i MadWorld-duon, i denna låten får han bland annat äran att presentera MadWorld-teatern och.. Ja, annat sköj. Lyssna så märker ni!

Hundsim - Ta Det Lugnt Jesper

För övrigt så kommer antagligen netplayen Jag Har Fel I Hjärnan försenas ett par veckor då mixarN åker iväg på egna äventyr, men detta kompenseras istället med fler tracks. Som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar alltid på Hundsim.

Hundsim - Ta Det Lugnt Jesper

JNL's Seal Of Approval

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-07-28 22:28
Introt är heeelt jävla sjukt, vet inte ens vad jag ska skriva. :P
Allt började med en rolig låt..
"Jag äger dig på Tv-Spel" Hahah, och? haha seriöst

Du flowar fett som fan, texten är bra men vissa dissar är onödiga och irrelevanta imo, kanske något ni brukar tjafsa om? Haha, bra låt!
bla.

2009-07-28 22:29
hahaha överkörd ;D Feta Punches ;) och ännu ett Eminem beat ;) Och Samma tighta Flow =) Beef vinnsten gick helt klart till Hundsim xD // Bani Man!
..::Only Gud Can Judge Me ::..
Rappare

2009-07-28 22:30
Du körde över honom igen x,D
Hundsim du äger! xD :D
Varje dag är framtidens historia.

2009-07-28 22:31
Fan det här äger hårt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-07-28 22:40
Visst, du äger snubben, men jag förstår inte när man dissar en snubbe som är mycket än en själv. Då sänker man sig flera nivåer, och den bättre rapparen låter bara oseriös. Bättre att inte svara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 22:42
haha
knäckt,

introt <3
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2009-07-28 22:43
Det skulle stå att han var mycket sämre än dig på första raden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 22:52
Okej! Du vann, Jag acceptera dig som bästa rappare på Sverige!

1. PÅ intro va roligt. P.S. Jag hater inte min far. lol Och till BeatJoxar'N. Tar tillbaka det du sa. >:(
2. Okej, okej. Jag kanske inte den bästa rappare hittils. Men snart som mörligt.
3. Vänta tills jag får wii helt fixat. då jäklar! >:D
4. Jespersparty kommer snart bli, Den roligaste kanalen som du nånsin kommer och glömma.
5. Spelar det nån roll om jag gör låt för barn eller låt för våra vänner? :(
6. JNLska? Detta kommer bli min nästa låt i framtiden.
7. Zelda kommer förmodligen bli tokig när hon få höra detta låten.
8. Jag undrar vad Max William gör när han fick reda på att ni uppmanar oss. BTW, Max är inte min bästa kompis. Utan min bästa kompis är Chris Mhina´s Brorsa! No joke!
9. Jag vet ej vad kan säga mer om detta. Menmen, Tack för god match och kanske kommer vi ha bra match på Brawl.
10. Jag trodde att du skulle vald Annan än Eminems beat bara för jag valde en beat som tillhör inte Eminem eller D12. Men skit samma.

Slutresutat:
Hundsim 2, JNL 0! :(

Och Whoa. Sluta reta mig, okej?

2009-07-28 22:54
AEGD.
Dra åt helvete!

2009-07-28 23:10
2-0 till dej mayn :D

2009-07-28 23:12
Anywayz, Ser fram emot din upkommande netplay om en eller två veckor. Men ska lyssna den nästnästa vecka, för då jag på malmö för teori ge-mu!

2009-07-29 02:59
hedde
Orelevanta dissar ska med orelevanta dissar (i begränsad mängd) fördrivas!

FreddeE
Äh, egentligen var det från början osäkert om jag ens skulle langa ett första svar- men ett övningsobjekt är ett övningsobjekt och som vi alla vet så lockar battles och dissar många lyssnare på whoa, perfekt inför min kommande netplay ;D

JNLrapper
Du är en lustig filur!
Yeah whoa, you heard the guy- let'im be >:( Grrr, WOFF, MORR

Till resten, tack allihopa :D kul med såhär mycket positiva kommentarer på så kort tid- men med 37 lyssnare och 18 kommentarer i tråden känns det inte rättvist;
FLERA KOMMENTARER YO BREH!

2009-07-29 12:01
Så fett :D
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-07-29 21:50
Linje12 & Andra-Sidan
Tack så myckans :D

kyliegoesdisco
Och tänka sig, innan ville du ha låtar tillägnade dig- sen när du ens bara nämns i förbifarten blir det bara ångest >:(

hannneez
Kör hårt ba'!

Fan.. Några fler som inte hört eller rentav vill kommentera?!

2009-07-29 22:41
Tråden rensad på OT och annat tjaffs, håll er till topic

/Mod
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2009-07-30 05:37
haha, ännu ett eminem beat, i like it alothTTTTTTTT- get it?? dingding..

lite kul att köra en "Kaggen" i början också (=

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-07-30 14:04
DMAt
I don't get it >:( Jag skyller på att klockan är morgon för mig!
Kaggsim ftw!

En sista upp'rååe?

2009-07-30 14:47
hahaha så jävla grym!! keep it comin!