Okej! Du vann, Jag acceptera dig som bästa rappare på Sverige! 1. PÅ intro va roligt. P.S. Jag hater inte min far. lol Och till BeatJoxar'N. Tar tillbaka det du sa. >:( 2. Okej, okej. Jag kanske inte den bästa rappare hittils. Men snart som mörligt. 3. Vänta tills jag får wii helt fixat. då jäklar! >:D 4. Jespersparty kommer snart bli, Den roligaste kanalen som du nånsin kommer och glömma. 5. Spelar det nån roll om jag gör låt för barn eller låt för våra vänner? :( 6. JNLska? Detta kommer bli min nästa låt i framtiden. 7. Zelda kommer förmodligen bli tokig när hon få höra detta låten. 8. Jag undrar vad Max William gör när han fick reda på att ni uppmanar oss. BTW, Max är inte min bästa kompis. Utan min bästa kompis är Chris Mhina´s Brorsa! No joke! 9. Jag vet ej vad kan säga mer om detta. Menmen, Tack för god match och kanske kommer vi ha bra match på Brawl. 10. Jag trodde att du skulle vald Annan än Eminems beat bara för jag valde en beat som tillhör inte Eminem eller D12. Men skit samma. Slutresutat: Hundsim 2, JNL 0! :( Och Whoa. Sluta reta mig, okej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.