Hundsim - JespersBegravning (Svar på JNL's Diss)
Hundsim - JespersBegravning JNL fick av någon anledning för sig att dissa mig och i dissen var det mest snack att jag bråkat med en trevlig bekant, jag förstod inte mycket av vad han yrade om- men en diss är en diss, och ett svar är vad han får. Intro + 24 elaka rader på Shake That -instrumentalen. Det kan ni fan ta!Och Jag Har Fel I Hjärnan är i full färd mot slutstadiet Hundsim - JespersBegravning
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haha fan vad fett, hela introt var skönt som fan. Skaka din jnl xD Hora-samplingen börjar bli played från dig nu. Flowet var helt okej.
haha, soft! "bara för att om du raggar så blir tjejerna skrämda" <3
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Wow! jag menar, wow! Det där ownade mig total! (Där rökt min collab dröm med Hundsim!) Min tanke till din text till ditt låt: 1. Jag gjorde min låt för att skoj kul efter såg era kommentar. Det va inte meningen att det skulle sker. förstår du. 2. Jag undrar vad Zelda kommer säga till dig efter hon har lyssna på denna låtet. 3. Suger att Sjunga. Rätt! Suger på rappa? nja, jag kan ändå, även jag gör fel, Men "Suger på Brawl"? Du har inte sett mig spela brawl! Vänta du bara när jag får Wii tillabak, helt fixat så brawlar vi! >:( 4. Det beror på om tjejer gillar oss alla. 5. Mina vänner kolla på blogtv live på Youtube. Och jag vet. Inte min bästa. 6. Jag kan säga att denna är fortsättning när lämnar scen för att lyssna på dig! lol Nice diss låt. Och nja, lite hård. Annars wow. Jag kommer förmodligen gör ny diss låt till dig. So be prepare for "our Hip-Hop Battle! >:D"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JNL skriver verkligen som ett jävla mongo. Aja, ägd. PAOW!
Dra åt helvete!
hahaha Hundsim du ägde! xD du körde nästan över honom helt:O<3 haha du är grym du piska honom så lätt klart;)
Varje dag är framtidens historia.
Toastare
2009-07-27 21:14
flowet taget ifrån toppen? känner igen det som fan iaf, käner igen det från nån cck, ahru låten var inte speciellt bra, tycker inte att du ägde alls
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
Fett som fan! ^^
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
45 har lyssnat, 7 har kommenterat kom igen, flera nu limp Och mer played ska samplingen bli, den är ju underbar! Puss på kommentarniickees & Entertainment & Digerdöden & Andra-Sidan tackar : DJNLrapper 4. Det beror på om tjejer gillar oss alla. va?6. Jag kan säga att denna är fortsättning när lämnar scen för att lyssna på dig! lol vaaaaaaaaaaaae? kör hårt gubben lilla!robinjohanssons du är den andra som säger att jag flowar likt toppen, själv hör jag inte likheterna- och det vore ju lustigt med tanke på att det nu är ett bra tag sen jag frekvent lyssnade på hans låtar, att jag skulle börja flowa som honom NU vore ju... ja, som om jag hade mer delay än min micjävel, och då är det illa. attans då.45 har lyssnat, 7 har kommenterat kom igen, flera nu
Det känns inte riktigt som att något av detta ens har med mig att göra egentligen så jag vet inte riktigt vad jag skall skriva förutom LOLZ?!
Save the Planet, Kill Yourself!
hahah såå Jävla tung (Y) du Körde över Mongot totalt.... ;)
..::Only Gud Can Judge Me ::..
Shiiet den här va skit fet ;) Diggar den här mer än alla andra låtar du gjort ;)Keep it up / Liri
kyliegoesdisco Du älskar mig, det vet vi!hannneez & Liridon Tack schå mycket pojkar!Nu är det istället 10 kommentarer på 64 lyssningar, mer av det förstnämnda skulle allt vara på sin plats!
Np Mayn :) äre här Jesper eller haha som Dampar i bilen ?
eller föresten han var lika skadad han oxå ;) men häär har vi geeken
han i bilen tränar ju till talang 2010 , eller har jag fel?
haha mycket Möjligt , mycket Möjligt ;) måste vara Släkt till Stanislav ;D
Även om jag mixat JNLs låtar så är detta så tokigt mycket bättre! älskar introt! "Ta det lugnt Jesper!" du flyter jävligt soft på det här beatet, men "HORA!" börjar bli tråkigt nu, haha... Börjar du få slut på vocals? du har använt rappar-snacket förut också? Låten är riktigt fet, bra text och du flowar nice som fan! upp!
bla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den där grabben i youtube videorna verkar ju seriöst handikappad, antar att det är JNL ? Kan ju varken prata engelska, eller skriva på svenska, så något måste ju vara fel. och till låten.. hahahah asså vilken text:P du har skönt flow, men gillar inte mixningen :(( hade den varit mindre underjord hade det varit roligare att lyssna =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Som ja sade tidigare, det här knäcker!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
DMAt Äsch då, han kan ju iaf JNL'ska :D Haha, jag kan inte mixa- och min så kallade studio är väl inte optimalt anpassad för att få ett najs ljud... Men det får ni dras med tills jag får lite kosing att uppgradera mig med!
Tack till resten, och ifall nån skulle missat det så langade jesper ett svar på detta svar, vilket ledde till
svaret på svaret på svaret !
haha fan vad fett, hela introt var skönt som fan. Skaka din jnl xD Hora-samplingen börjar bli played från dig nu. Haha wordar limp!
Men fyfan, du äger ju Jnl, o bilden! Lika ful som vanligt xd
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
En sista uppning då! Taskiga Selfish >:(
Hahhahahahah han är ju fan rolig JNL. På videorna.. Synd att jag inte är så mkt för Hundsim annars hade jag förmodligen tyckt att du klassade ut honom.. men aa !